Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:42:19 GMT

برای پدرم دعا کنید

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۳۲۴۸۶

برای پدرم دعا کنید

علیرضا زندی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:متأسفانه پدرم دچار یک سری اختلالات خونی شده که پزشکان اعلام کردند برای برگشتن به شرایط نُرمال باید این مشکل برطرف شود تا ادامه درمان صورت پذیرد به همین منظور از همه مردم ایران عزیز تقاضا دارم در این روزها و شب های سوگواری آقا امام حسین (ع) برای شفای همه بیماران و پدر من هم دعا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زندی خاطرنشان کرد:هم اکنون پدرم ممنوع الملاقات است اما امیدواریم به زودی شرایط به حالت عادی باز گردد.
گفتنی است پهلوان عباس زندی هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم بستری می باشد.
پهلوان عباس زندی متولد سال 1309 در تهران است. او از معدود کشتی‌گیران ایرانی است که در سه دوره از بازی‌های المپیک حضور داشته است.وی زمانی که به عضویت تیم ملی کشتی آزاد اعزامی به بازی‌های المپیک 1948 لندن درآمد فقط 17 سال سن داشت.
زندی در رقابت‌های المپیک 1948 لندن، 1952 هلسینکی و 1956 ملبورن حضور داشته و به ترتیب به عناوین پنجم،چهارم و پنجم رسیده است.
پهلوان زندی به همراه توفیق جهانبخت، نخستین مدال طلای جهان را در سال 1954 برای تیم ملی کشتی ایران به دست آورد.وی علاوه بر این، افتخارات دیگری چون مدال طلای جشنواره بین‌المللی ورشو در سال 1955، مدال طلای بازی‌های آسیایی 1958 و مدال طلای ارتش‌های جهان در سال 1961 در شهر استانبول ترکیه را در کارنامه دارد.
همچنین پهلوان عباس زندی 4 بار نیز بازوبند پهلوانی ایران را از آن خود کرده است.
انتهای پیام/


پهلوان زندی در بیمارستان بستری شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز ضمن تشریح وضعیت ترافیکی راه‌های استان، از بارندگی در جاده کرج-چالوس و لغزندگی جاده خبر داد.

علی زندی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز اظهار کرد: بارندگی در جاده کرج-چالوس موجب لغزندگی این محور شده است که توصیه می‌شود رانندگان حین تردد احتیاط داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز اضافه کرد: همچنین باتوجه به وضعیت آب و هوایی از توقف در محورهایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد پرهیز کنند.

زندی‌فر بیان کرد: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

وی در پایان تاکید کرد: رانندگان حین سفر جوانب احتیاطی را رعایت کنند تا به واسطه شرایط جوی دچار حادثه نشوند.

کد خبر 750324

دیگر خبرها

  • محور کرج چالوس یک طرفه شد
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران