Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های کانون در دستور کار نظام آموزش و پرورش استان گیلان قرار می‌گیرد گفت: هم‌افزایی نهادهای فرهنگی موجب ارتقاء سطح توانمندی کودکان و نوجوانان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مهدی حاجتی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانانگیلان با اشاره به اینکه کانون پیشینه و ظرفیت گسترده‌ای در راستای اقدامات فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان در جامعه دارد اظهار داشت: فعالیت‌های این مجموعه فرهنگی در جامعه امروز بسیار اثر‌گذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه آموزش و پرورش نیازمند بهره‌گیری از توانمندی‌های کانون پرورش فکری است تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های گسترده کانون در دستور کار نظام آموزش و پرورش استان گیلان قرار می‌گیرد.

حاجتی کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان را نهادی هم‌خانوده آموزش و پرورش دانست و با تاکید بر اینکه دو مجموعه اهدافی مشترک دارند افزود: این دو نهاد فرهنگی با هم‌افزایی و به اشترک‌گذاشتن امکانات می‌توانند گام‌های گسترده‌ای در راستای ارتقاء سطح توانمندی کودکان و نوجوانان استان بردارند.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های مدیریتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کشور و استان گیلان گسترده است و منابع مناسب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در اختیار این نهاد است بیان کرد: تعامل و هم‌افزایی آموزش و پرورش گیلان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزایش می‌یابد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان نیز در این نشست خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با بهره‌گیری از 31 مرکز تلاش ویژه‌ در ارائه خدمات فرهنگی به تمامی مخاطبان را دارد.

اسفندیار ضیایی با بیان اینکه کانون در استان گیلان 31 مرکز فرهنگی هنری ثابت، 4 کتابخانه پستی و 2 مرکز فراگیر دارد تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی تلاش در ارائه خدمات مطلوب فرهنگی به کودکان و نوجوانان استان را دارد.

وی از راه‌اندازی 2 کتابخانه سیار روستایی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نخستین کتابخانه شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خبر داد و افزود: این نهاد فرهنگی با فعالیت‌های مذکور تلاش در شکوفایی کشف و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان استان گیلان را دارد.

انتهای پیام/

R7877/P41362/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی شایسته از مسافران با هم‌افزایی دستگاه‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هماهنگی وهم‌افزایی بین دستگاه‌ها موجب میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: شهر اصفهان اولویت نخست یا دوم سفر مسافران نوروزی است.

وی افزود: افراد مختلفی پشت صحنه آماده‌سازی تسهیلات در راستای ایجاد فضای مناسب برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: هم‌افزایی دستگاه‌ها یکی دیگر از مواردی است که موجب موفقیت می‌شود، همچنین هماهنگی وهم‌افزایی بین دستگاه‌ها موجب میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها میزبانی خوبی از مسافران نوروزی داشته‌اند و آموزش و پرورش نیز از چند سال گذشته آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی بوده است، ادامه داد: آموزش و پرورش خود را مکلف می‌داند که در تمام امور اجتماعی همکاری کند و مواقعی که آموزش و پرورش در امور ورد کرده، موفقیت به‌دست آمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه در موضوع اسکان نیز موظف به همکاری هستیم، گفت: سال گذشته حدود ۳۵۰ هزار مسافر در مدارس آموزش و پرورش استان اسکان پیدا کردند.

ابراهیمی گفت: سال گذشته از بیست‌وششم اسفند تا دوازدهم فروردین، میزبان مسافران نوروزی بودیم و در حال حاضر نیز آمار اسکان مسافران نوروزی در مدارس آموزش و پرورش استان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش نقش مهم و تأثیرگذاری در فرایند اسکان مسافران نوروزی دارد و امیدواریم فرهنگ ایثار و فداکاری این کلان‌شهر شهیدپرور را به مسافران نوروزی انتقال دهیم.

کد خبر 739916

دیگر خبرها

  • فیلم/ حال و هوای کودکان و نوجوانان در نمایشگاه قرآن
  • وزیر ارشاد: در دولت خط‌کشی‌های وزارتخانه‌ای و نهادی نداریم
  • وجود ۱۷ میلیون دانش‌آموز در کشور ظرفیتی مهم است/ نسبت ایرانی‌گری و اقدامات کانون پرورش فکری
  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • میزبانی شایسته از مسافران با هم‌افزایی دستگاه‌ها
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد