Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: امسال از هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی و دکترای حرفه‌ای و ۷۰۰ دانشجوی کارشناسی ارشد و PHD علوم پایه و رزیدنت‌های تخصصی ثبت نام خواهیم کرد. صالحی مقدم، مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: ستاد استقبال و ثبت‌نام متمرکز از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد با همکاری حوزه‌های مختلف دانشگاه مانند حوزه ریاست، معاونت‌های آموزشی، بهداشتی، دانشجویی- فرهنگی و توسعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در محل ثبت نام مجموعه مقدمات و لوازم مورد نیاز در جهت ثبت نام متمرکز دانشجویان فراهم شده است.

رییس ستاد استقبال از دانشجویان جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: این ستاد به مدت چهار روز به منظور ثبت‌نام از دانشجویان مشغول به فعالیت است که دو روز اول مهر ماه از دانشجویان پسر و در روزهای سوم و چهارم از دانشجویان دختر ثبت نام به عمل می‌آورد.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: شرایطی در این ستاد با حضور کارکنان حوزه آموزشی، سلامت، رفاه، خوابگاه و تغذیه دانشگاه مهیا شده که دانشجویان در کمتر از دو ساعت مراحل ثبت نام خود را انجام می‌دهند و ‌می‌توانند کارت دانشجویی دائم خود را دریافت کنند.

صالح مقدم متذکر شد: از ویژگی‌های دیگر ستاد ثبت نام متمرکز از دانشجویان ورودی جدید این است که می‌تواند در زمان ثبت نام محل خوابگاه دانشجویان را تعیین، برنامه دریافت وام را فراهم و کارت تغذیه را صادر کند.

وی تصریح کرد: شرایط به گونه ای که دانشجویان می‌توانند از خوابگاه دانشجویی استفاده کنند و از ظهر امروز کارت تغذیه آنان فعال است.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تجربه و ارزیابی نشان می دهد که این شکل ثبت نام متمرکز، دانشجویان را از سرگردانی نجات می‌دهد و از اتلاف وقت جلوگیری می‌کند.

رییس ستاد استقبال از دانشجویان جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در این ستاد در کوتاهترین مدت ممکن روند ثبت نام با حضور مسئولین و کارشناسان مربوطه انجام می‌شود.

صالح مقدم بیان کرد: به نظر می‌رسد که تمهیدات لازم ستاد ثبت نام متمرکز از دانشجویان ورودی جدید به عنوان ایده برتر دانشگاه علوم پزشکی مشهد مورد توجه سایر دانشگاه های هم قرار گرفته است.

تحصیل10هزار دانشجو در علوم پزشکی مشهد/ پذیرش 1700 دانشجو در مهر ماه امسال

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دانشگاه علوم پزشکی مشهد مجموعا بالغ بر 10هزار دانشجو در دانشگاه دارد، گفت: امسال هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی و دکترای حرفه ای پذیرش داریم.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: همچنین از 700 دانشجوی کارشناسی ارشد و PHD علوم پایه و رزیدنت های تخصصی ثبت نام خواهیم کرد.

برنامه های استقبال از دانشجویان

رییس ستاد استقبال از دانشجویان جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: ستاد استقبال نیز برنامه‌ای جداگانه برای ثبت نام و استقبال از دانشجویان مقاطع تحصیلی تکمیلی خواهد داشت.

صالح مقدم متذکر شد: همچنین جشن نمادین آغاز سال تحصیلی با حضور مسئولان استان و دانشگاه را برای تمامی دانشجویان ورودی جدید روز سه شنبه 11مهرماه در تالار رازی دانشگاه از ساعت 8:30 الی 11:30 برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در همین روز برنامه همایش خانوده و دانشگاه را در تالار ابن سینا دانشگاه با حضور خانواده دانشجویان برگزار می شود که در این برنامه مسئولین با والدین دانشجویان در خصوص مسائل مورد نیاز و زیر ربط که در دانشگاه برای دانشجویان به وجود می‌آید مانند مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی گفتگو می‌کنند.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین در خصوص مسائلی که دانشجویان در خوابگاه‌ها باید مورد توجه قرار دهند با خانواده ها گفتگو می‌کنیم.

رییس ستاد استقبال از دانشجویان جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: روز پنج شنبه 27 مهرماه نیز اردوی دانشجویان جدید به منظور آشنایی با فعالیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار خواهد شد و تشکل های سیاسی، کانون های فرهنگی و هنری و انجمن‌های علمی دانشجویی گزارشی از عملکرد خود ارائه می‌دهند.

فعالیت 20 کانون فرهنگی و هنری و چهار تشکل دانشجویی در علوم پزشکی مشهد

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد چهار تشکل رسمی دانشجویی دارد که شامل بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشجویان و سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی است و هرکدام از این تشکل‌ها بر اساس اساسنامه خودشان و تحت نظر هیئت نظارت بر تشکل ها فعالیت های اجتماعی و سیاسی انجام می‌دهند.

مسئول ستاد ثبت نام متمرکز از دانشجویان نو ورود بیان کرد: دانشگاه نیز در بخش مدیریت فرهنگی مبادرت به تشکل کانون های فرهنگی و هنری کرد که هم اکنون در دانشگاه بیش از 20 کانون دانشجویی مصوب داریم که در حوزه شعر، تئاتر، ادبیات، دفاع مقدس فعالیت می‌کنند و این کانون‌ها محل خوبی برای دانشجویان است که توانایی‌های هنری و فرهنگی خودشان را به صورت سازماندهی شده به عرصه ظهور بگذارند.

وی تصریح کرد: حوزه سوم انجمن علمی دانشجویی است که تمامی دانشجویان در رشته‌های خود در دانشکده ها طبق قانون می‌توانند انجمن علمی تشکیل دهند و تحت نظر اساتید فعالیت های پژوهشی و علمی برای گسترش دانش خودشان انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری گفت: کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی «همت» ویژه مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.


وی افزود: ۴۰ نفر از مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اعم از خواهران و برادران علاقه‌مند به حوزه کارآفرینی و اشتغال در این کارگاه شرکت می‌کنند.


حجت الاسلام سمیری ادامه داد: شناسایی و حمایت از کسب و کار و کارآفرینی ویژه بچه‌های مسجد، بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار سال، اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلب مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی، تحکیم اقتصادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و حمایت از کسب و کار‌های خرد از جمله اهداف برگزاری این کارگاه است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با بیان اینکه این دوره یک روزه امروز، چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برگزار می‌شود، اضافه کرد: مربی این کارگاه مهدی آقایی کارشناس ستاد کانون‌های مساجد کشور است و دو نفر از کارآفرینان برتر شهرستان دزفول نیز به بیان روند فعالیت خود در عرصه کارآفرینی می‌پردازند.

وی می‌گوید: کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تاکید بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ها
  • آیین نامه جدید شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور رسما ابلاغ شد
  • حذف خط قرمز‌ها و تسهیل در فرآیند صدور مجوز نشریات دانشجویی / بودجه مجزایی برای حمایت نداریم+ فیلم
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد