Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:01:35 GMT

رزمایش بزرگ حیدر کرار در مرز پرویزخان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۳۴۶۸۳

رزمایش بزرگ حیدر کرار در مرز پرویزخان آغاز شد

مرحله سوم رزمایش بزرگ حیدر کرار امروز با حضور تیپ ۳۵ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کرمانشاه در منطقه عمومی مرز پرویزخان قصرشیرین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، جانشینفرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری این رزمایش اظهار داشت: اینرزمایش به مدت یک هفته در چندین مرحله و به صورتهای مختلف ادامه دارد که سعی می‌شود متناسب با طراحی از قبل تعیین شده یگان‌های مورد نیاز رزمایش وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ نوذر نعمتی گفت: هدفاز برگزاری این رزمایش ارزیابی تحرک، کارآمدی و قدرت تهاجمی یگان‌های ویژه واکنش سریع ارتش و بر اساس تصمیم‌های عملیاتی و واکنش‌های اتخاذ شده در این منطقه است.

وی با اشاره به اینکهمرحله نخست این رزمایش سال 94 در همین منطقه و مرحله دوم آن سال گذشته در شمال شرق کشور برگزار شد عنوان کرد: مرحله سوم این رزمایش امروز با حضور یگان‌های واکنش سریع در منطقه عمومی مرز رسمی پرویرخان قصرشیرین در حال برگزاری است.

نعمتی با بیان اینکهتیپ‌های نیروی مخصوص و تیپ‌های زرهی واکنش سریع در این رزمایش مرحله به مرحله وارد عمل می‌شوند گفت: در قسمت نخست رزمایش تحرک و آمادگی پاسخ به نیاز عملیاتی یگان‌ها به صورت کامل، طبیعی و بدون ابلاغ به یگان‌ها با اقدام و پاسخ به موقع نیرو‌ها انجام شد.

وی افزود:با وجود ناامنی‌های آن سوی مرز، با هوشیاری نیروهای مسلح هر روز شاهد پیشرفت، آبادانی و سازندگی در این منطقه هستیم و امر نشان‌دهنده امنیت بالای مرزهای کشورمان دارد و این مهم به برکت خون شهدا، تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تلاش نیروهای مسلح حاصل شده است.

نعمتی به آمادگی ارتش برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین اشاره کرد و گفت: ارتشبر اساس مسئولیت واگذار شده به او آماده ارائه خدمات مطلوب به زائران در بخشهای امدادی، پزشکی و امنیتی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارشد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در غرب کشور نیز در این رزمایش عنوان کرد: با تقویت نیرو‌ها و رصد کامل اطلاعاتی، نوار مرزی غرب کشور در امنیت کامل قرار دارد ونیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پیروی از شهدا آماده دفاع و پاسداری از مرز‌ها هستند.

انتهای پیام/

R41380/P1377/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست چهارمحال‌وبختیاری از دستگیری متخلفان شکار و چرای غیر مجاز و زودتر از موعد در منطقه حفاظت شده هلن خبر داد.

بختیار طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست در شهرستان‌های کیار و اردل متخلفان شکار غیرمجاز در حین ارتکاب به جرم و در اقدامی دیگر متخلفان چرای غیر مجاز و زودتر از موعد دام در منطقه حفاظت شده هلن، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: از این متخلفان دو قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شد. همچنین سه فقره پرونده چرای غیر مجاز و زودتر از موعد دام هم برای متخلفان تشکیل شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست چهارمحال‌وبختیاری عنوان کرد: این متخلفان جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.


طاهری خاطر نشان کرد: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا تخریب محیط‌زیست با سامانه تلفنی ۱۵۴۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 750209

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • روسیه ۲۹ پهپاد اوکراینی و ۵ «هامر» ساخت فرانسه را سرنگون کرد
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد