Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - تیم فوتبال مس رفسنجان امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک، با نتیجه تساوی بدون گل مقابل شهرداری تبریز متوقف شد و شاگردان رسول خطیبی در تیم ماشین سازی دیگر تیم تبریزی این لیگ بازی برده مقابل حریف را با شکست عوض کردند.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان علی سامره که با کسب شش امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار داشتند، امروز به منظور شکست تیم شهرداری تلاش زیادی کردند که در کسب این مهم موفق نبوده و در نهایت به نتیجه تساوی بدون گل مقابل شهرداری تبریز بسنده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم مس رفسنجان درحال حاضر با 7 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی این لیگ قرار دارد و تیم شهرداری تبریز نیز با 5 امتیاز در رده چهاردهم جدول است.
همچنین تیم ماشین سازی تبریز در ادامه این رقابت ها در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز میزبان تیم آلومینیوم اراک بود، شاگردان رسول خطیبی دردیدار امروز و دردقیقه دهم این بازی به گل رسیدند، این گل نوید یک بازی زیبا و پر گل را می داد که البته این گونه نشد و بازیکنان آلومینیوم اراک در دقیقه 64 از روی نقطه پنالتی گل تساوی بخش این بازی را به ثمر رساندند و در ادامه در دقیقه 6+90 گل دیگری را درون دروازه میزبان جای داده و بازی باخته را بردند.
خطیبی که در ابتدای این رقابت ها با کادرمدیریتی تیمش به مشکل خورده بود، رفته رفته با آنان هماهنگ شد و امروز با تغییراتی که در کادرفنی ایجاد کرده بود تیم شاداب تری را نسبت به سایر دیدارهای این تیم روانه میدان کرد که البته آنان امروز خوش یمن نبودند و مقابل حریف درحالی شکست خوردند که با نتیجه یک بر صفر تیم برتر میدان بودند.
تیم صبای قم نیز با هدایت هومن افاضلی درچارچوب رقابت های هفته ششم لیگ دسته یک در ورزشگاه یادگارامام شهر قم، میزبان گل گهرسیرجان بود،این تیم دردقایق ابتدایی نیمه نخست تحت فشار تیم میزبان بود و بدنبال افزایش حملات حریف،یک ضربه پنالتی به سود تیم میهمان گرفته شد که احمد حسن زاده که سابقه بازی در تیم صبای قم را در لیگ برتر دارد، پشت این ضربه ایستاد و آن را تبدیل به نخستین گل تیمش کرد.
افاضلی که از هفته سوم و به دنبال تغییرات کادر فنی تیم صبای قم، هدایت این تیم را برعهده گرفته است تاکنون با این تیم نتوانسته به برد دست یابد.
به طور حتم امروز او با تیمش به دنبال شکست تیم گل گهر بود، درهمین راستا شاگردانش پس از دریافت گل رفته رفته کنترل توپ و میدان را دراختیار گرفته و بر حریف چیره شدند،در نیمه نخست شوت سنگین یکی از مهاجمان این تیم به دیرک افقی دروازه گل گهر برخورد کرد اما به گل تبدیل نشد با این همه این پایان کار این بازی نبود و این تیم در دقیقه 69 با کمیل محمدی به گل تساوی رسید.
درحالیکه این تیم به دنبال کسب برتری بود داور باز هم به سود تیم حریف اعلام ضربه پنالتی کرد که حسن زاده این توپ را نیز به گل تبدیل کرد و تیمش را پیش انداخت،درحالیکه این بازی می رفت با این نتیجه به پایان برسد باز هم شاگردان افاضلی به گل رسیده و بازی را به تساوی کشاندند.
گل دوم تیم صبای قم دردقیقه 95 و توسط جهانگیر عسگری به ثمر رسید، تیم صبای قم با کسب این تساوی 4 امتیازی شده و به رده پانزدهم صعود کرد، گل گهرنیز 9 امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده بندی این رقابت ها ایستاد.
در دیگر دیدار امروز تیم نساجی مازندران برابر تیم ملوان به یک پیروزی ارزشمند دست یافت و این تیم را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت، برای شاگردان مهدی پاشازاده دراین دیدار رحمان جعفری در دقیقه 24 و مجتبی ممشلی در دقیقه 79 گلزنی کرده و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن تیم خود کردند، این درحالی است که تنها گل تیم ملوان را وحید حیدریه دردقیقه 89 درون دروازه نساجی مازندران جای داد اما با این گل مانع از شکست تیمش دراین بازی پرهیجان نشد.
تیم اکسین البرز در آخرین دیدار هفته ششم رقابت های لیگ دسته فردا(دوشنبه)میزبان تیم شهرداری ماهشهر است و با این تیم در کرج دیدار خواهد کرد.
و اما دربازی های روز گذشته لیگ یک، تیم بادران تهران تنها تیم بدون باخت این لیگ،درآغاز هفته ششم این رقابت ها با یک گل راه آهن قعر نشین را شکست داد، بادران تهران تیمی است که درفصل گذشته برای کسب عنوان قهرمانی دراین لیگ تلاش فراوانی کرد، مدیران این باشگاه در فصل جدید این رقابت ها برنامه سرمایه گذاری خود را با شدت بیشتری دراین تیم دنبال و با صرف هزینه های زیاد بدنبال راهیابی به لیگ برتر هستند که تلاش آنان در پایان هفته ششم نتیجه داد و این تیم درصدر جدول رده بندی قرارگرفته اما برای صعود به رقابت های لیگ برتر هنوز زمان زیادی باقی است و باید دید آیا این تیم می تواند به این روند ادامه دهد یا خیر.
همچنین روز گذشته تیم خونه به خونه که هدایت آن را جواد نکونام رکوردار بیشترین تعداد بازی درتیم ملی برعهده دارد، با یک گل از سد نفت مسجد سلیمان صدر نشین گذشت و با این برد مقدمات صدرنشینی تیم بادران تهران را فراهم کرد،تیم خونه به خونه درهفته گذشته این رقابت ها با نتیجه 2 بر یک مغلوب فجرسپاسی شد، این تیم درحال حاضر با کسب 8 امتیاز از 6 بازی دررده هفتم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.
نتایج کامل رقابت های امروز لیگ دسته یک فوتبال؛
مس رفسنجان صفر – شهرداری تبریز صفر
نساجی مازندران 2– ملوان یک
فجرسپاسی یک – ایران جوان بوشهر صفر
صبای قم 2 – گل گهرسیرجان 2
ماشین سازی تبریز یک – آلومینیوم اراک 2
مس کرمان صفر – برق جدید شیراز صفر
جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته یک از این قرار است:
1-بادران تهران/ 6بازی/ 14 امتیاز
2-نفت مسجد سلیمان/6 بازی/13 امتیاز(تفاضل گل 5 )
3-نساجی مازندران/6 بازی/ 13امتیاز(تفاضل گل 4 )
4-مس کرمان/6 بازی/ 11 امتیاز
5-شهرداری ماهشهر/5 بازی/10 امتیاز(تفاضل گل 6)
6-برق جدید شیراز/5 بازی/10امتیاز(تفاضل گل یک)
7- گل گهرسیرجان /6 بازی/9 امتیاز(تفاضل گل صفر)
8-فجرسپاسی/6 امتیاز/9 امتیاز(تفاضل گل منفی 2 )
9-خونه به خونه/6 بازی/8 امتیاز(تفاضل گل 3 )
10-ملوان/6بازی/ 8 امتیاز(تفاضل گل صفر )
11-اکسین البرز/5 بازی/7 امتیاز(تفاضل گل یک)
12-مس رفسنجان/6 بازی/ 7 امتیاز(تفاضل گل صفر)
13-آلومینیوم اراک/6 بازی/6 امتیاز
14- ماشین سازی تبریز/6 بازی/5 امتیاز(تفاضل گل منفی 2 )
15-شهرداری تبریز/6 بازی/5 امتیاز (تفاضل گل منفی 3 )
16-صبای قم/ 6 بازی/ 4 امتیاز
17-ایران جوان بوشهر/6 بازی/ یک امتیاز
18-راه آهن/6 بازی/یک امتیاز
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی.**9144** 1701
خبرنگار:سعید قهرمانی* انتشار: حمید قدیمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره باخت شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان در باز نخست سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، توضیح داد: ابتدای صحبت‌هایم باید بگویم کسانی که خودشان را به خواب زده‌اند را نمی‌شود بیدار کرد، کسانی هم که منطقی موضوع را نگاه می‌کنند شرایط بازی را درک خواهند کرد.

او ادامه داد: شرایط سختی بود اما بازیکنان ما تعهدات کاری خود را به صورت کامل در زمین و بیرون زمین انجام دادند، یقینا اگر کاستی هم وجود داشت از طرف من بود. زیاد دوست ندارم وارد این موارد حاشیه‌ای شوم و شرایط را شرح بدهم، اما مطمئنا کسی که نمی‌خواهد متوجه شرایط شود را نمی‌توان قانع کرد و بنده هم هیچوقت دنبال این موضوعات نبوده‌ام.

سرمربی تیم شهرداری گرگان با اشاره به زیاد بودن مشکلات تیم، اظهار کرد: باید آن کاستی‌ها و کمبودهایی که تیم داشته را خیلی زود برطرف بکنیم و تا الآن هم خیلی دیر شده است، امیدوارم بتوانیم یک شرایط با ثبات را برای تیم فراهم کنیم تا در بقیه فینال سوپر لیگ غرب آسیا، پلی‌آف لیگ داخلی و سپس در جمع هشت تیم آخر غرب آسیا، با شرایط خوبی پا به میدان مسابقات بگذاریم. 

ارسلان کاظمی، کاپیتان تیم شهرداری گرگان در مصاحبه بعد از بازی خود گفت: «ما در این بازی ۳۵ اقدام سه امتیازی داشتیم که فقط ۷ بار از این اقدام‌ها تبدیل به امتیاز شد، وقتی این اندازه توپ از دست می‌دهیم، راهی برای بردن وجود ندارد.»

هاشمی درباره شرایط بازی و اظهار نظر کاپیتان تیم خود نیز گفت: من کاری با صحبت‌های ارسلان ندارم، اما ما ۸۱ اقدام به شوت زنی مقابل ۵۹ اقدام حریف داشتیم، حتی چندتا از اقدام‌های سه امتیازی ما در جریان بازی اوپن شات (بدون دفاع) بود که گل نشد. توپ‌های ساده‌تری هم بود که حتی بازیکنان باتجربه ما مثل خود ارسلان کاظمی نتوانستند آن‌ها را تبدیل به امتیاز کنند که عجیب بود. ضمن اینکه من قبول دارم تعدادی از شوت‌های ما هم در شرایط سخت شلیک شد.

او تاکید کرد: با این حال وقتی شما در یک بازی تعداد اقدام به شوت‌های بیشتری دارید یعنی شرایط کسب امتیاز را داشته‌اید اما این اتفاق رخ نداده که باید بررسی شود. یک قسمتی از این آمار هم به ساختار دو تیم و یک قسمت هم به نگاه‌ها برمی‌گردد. در کل من از طرف خودم و کادرفنی خجالت می‌کشم که اینگونه نتیجه را واگذار کردیم و از همه هواداران تیم عذرخواهی می‌کنم. همه تلاش خود را می‌کنیم که با بهتر شدن شرایط،‌ عملکرد بهتری را در بازی‌های آینده به ثبت برسانیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ادامه با اشاره به اینکه بهتر شدن شرایط نماینده ایران به یک کار و همدلی همگانی بستگی دارد، توضیح داد: نمی‌خواهم خیلی وارد جزئیات بشوم، اما مطمئن باشید که برای بهتر شدن شرایط تیم شهرداری گرگان همه عوامل از جمله خودم، کادر فنی، بازیکنان، عوامل باشگاه و فدراسیون باید دست در دست هم بدهند. اگر کسی خیلی علاقه دارد که بگوید به ما چه ربطی دارد، من با مستندات به او عرض می‌کنم که این شرایط تیم چه ربطی به او دارد.

او گفت: این کاستی‌ها از طرف همه بوده است. اگر کسی دنبال دلیل باشد من می‌توانم برای همه این حوزه‌ها دلیل بیاورم. همه این عوامل باید کمک کنند تا تیم جمع و جور شود. عادت ندارم بهانه بیاورم. لطف کنند همه کمک کنیم تا آخر سر یک نفر را سیبل انتقادات نکنیم چون درست نیست.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا برای ادامه مسابقات، بازیکن خارجی یا حامد حدادی را در ترکیب تیم خود خواهد داشت، توضیح داد: بنده راه‌حل را گفتم و این راه‌حل به همه ما برمی‌گردد که چگونه خودمان را به بازی چهارشنبه برسانیم. همه این‌ها در همان جواب قبلی من است. برای موفقیت این تیم اگر همه عوامل کمک نکنند، هیچگونه موفقیتی حاصل نخواهد شد. بیشتر از این نیز دوست ندارم وارد جزئیات شوم چون در اخلاق من نیست که خیلی بهانه جویی کنم. 

دیگر خبرها

  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!