Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@20:23:31 GMT

توطئه برای برکناری ترزا می از قدرت

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۳۵۵۶۱

توطئه برای برکناری ترزا می از قدرت

روزنامه ساندی تایمز اعلام کرد چهار شخصیت بلندپایه کابینه «ترزا می» قصد سرنگونی وی را داشتند. به گزارش جهان نيوز، روزنامه ساندی تایمز اعلام کرد چهار وزیر کابینه نخست وزیر انگلیس برنامه ریزی کرده بودند پس از انتخابات پارلمانی در ماه ژوئن، ترزا می را سرنگون کنند.

پایگاه اینترنتی روزنامه ساندی تایمز اعلام کرد طبق آنچه «تیم شیپمن»، سردبیر سیاسی این روزنامه در کتاب جدیدش منتشر کرده، «بوریس جانسون»، وزیر خارجه، «فیلیپ هموند»، وزیر دارایی، «امبر رود»، وزیر کشور و «دیوید دیویس»، وزیر برکسیت (مسئول پیشبرد گفتگوها برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) پس از شکست حزب محافظه کار به رهبری ترزا می در کسب اکثریت پارلمان انگلیس، در توطئه علیه نخست وزیر کشورشان دست داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این کتاب که به صورت سلسله مقالات در ساندی تایمز منتشر خواهد شد، ادعا شده است توطئه ای سه جانبه در این خصوص وجود داشته است؛ به طوری که قرار بوده است بوریس جانسون، امور وزیر مکلف به مسائل برکسیت را بر عهده گیرد و دیوید دیویس، کارهای قانونی عقب نشینی از اتحادیه اروپا و فیلیپ هموند نیز امور مالی انگلیس را.

«شیپمن» سپس نوشته است این توطئه به محض آنکه مشخص شد ترزا می از سمتش کناره گیری نخواهد کرد، با شکست مواجه شد.

سردبیر سیاسی ساندی تایمز همچنین نوشته حتی پس از آنکه مشخص شد جایگاه ترزا می محکم است، این وزرا به توطئه شان برای سرنگونی نخست وزیر ادامه دادند.

نویسنده این کتاب همچنین می گوید پس از آتش سوزی برج گرنفل لندن این چهار وزیر به طرفدارانی که خواهان استعفای ترزا می بودند، پیوستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک تایمز: پاسخ حماس به توافق آتش‌بس جدی بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از برخی مسئولان گزارش داد: پیشنهاد ارائه شده از سوی حماس در خصوص آتش بس تغییرات اندکی نسبت به پیشنهاد ارائه شده از سوی تل آویو و واشنگتن دارد.

این روزنامه ادامه داد: پاسخ حماس جدی بود و اینک توپ در زمین اسرائیل است. تل آویو باید تصمیم بگیرد وارد این توافقنامه خواهد شد یا خیر.

نیویورک تایمز همچنین گزارش داد که قرار است ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در مذاکرات امروز در قاهره حضور داشته باشد.

شب گذشته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجی گران مصری و قطری ارائه شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش، موافقت حماس را با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

کد خبر 6098916

دیگر خبرها

  • مسکو: به اخراج وابسته نظامی روسیه توسط لندن پاسخ می‌دهیم
  • تازه‌ترین نظریه توطئه: ما دو خورشید داریم که دومی پشت اولی پنهان شده!
  • ◄ امضاهای برکناری مدیرعامل راه آهن واقعی بود/ افشای شکایت صالحی از مدیرعامل کارزار
  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • نیویورک تایمز: پاسخ حماس به توافق آتش‌بس جدی بود
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است