Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@12:07:45 GMT

رد اعتراض داوطلبان کنکور به نتایج آزمون ۹۶

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۳۶۲۶۱

سید حمایت میرزاده در تشریح نشست امروز - یکشنبه- کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز در دو نوبت برگزار شد که در نوبت نخست سیدضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم تحقیقات و فناوری مهمان کمیسیون بودند و درباره برنامه های سال پیش رو گزارشی ارائه کردند.
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرپرست وزارت علوم در خصوص کنکور امسال و ظرفیت دانشگاه ها گزارشی به اعضای کمیسیون ارائه داد، گفت: مقرر شد برای بررسی بیشتر جزئیات این دستور کار مسئولان سازمان سنجش با کمیته آموزش عالی کمیسیون نشستی مشترک برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: درباره حاشیه های ایجاد شده برای کنکور امسال نیز نمایندگان نکاتی را مطرح کردند که مسئولان ذیربط در پاسخ به سوالات نمایندگان عنوان کردند که به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت ایثارگران برای متقاضیان ورود به دانشگاه، بخش بزرگی از سهم ایثارگران به سهمیه آزاد رسید.
این نماینده مردم با تأکید بر اینکه سهمیه ها امسال هیچ تغییری نکرده است، ادامه داد: کسانی که نسبت به افزایش سهمیه ایثارگران در کنکور امسال معترض بودند باید بدانند که بیش از آنچه که قانون اجازه داده است ظرفیت برای دانشجویان سهمیه ایثارگر استفاده نشده است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور

علی عباسی‌کسانی، رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه با اشاره به دام کلاهبرداران این‌بار برای داوطلبان شرکت در کنکور، گفت : این نوع کلاهبرداری‌ها نزدیک به زمان کنکور اتفاق می‌افتاد و افراد زیادی هم درگیر این کلاهبرداری به اسم فروش سوالات کنکور می‌شوند.

وی ادامه داد: مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوال، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از داوطلبان شرکت در کنکور خواست، به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفا با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند. گفتنی است، نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳، همزمان با سرتاسر کشور در روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گفته اسماعیل میرزایی‌قلعه مدیرکل امور آموزش دانشگاه رازی کرمانشاه، ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب از استان کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری امسال شرکت می‌کنند. در نوبت صبح پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) آزمون گروه ریاضی و فنی و علوم انسانی و بعدازظهر آزمون هنر و زبان‌های خارجی برگزار می‌شود.

در نوبت صبح روز جمعه نیز آزمون گروه علوم تجربی برگزار خواهد شد. داوطلبان تا پایان روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) فرصت دارند کارت ورود جلسه به آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند
  • اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • هشدار پیامکی فوری به داوطلبان و جویندگان سئوالات کنکور
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • چطور برای کنکور آماده شویم؟
  • ریزش شدید داوطلبان کنکور؛ سال‌به‌سال خلوت‌تر از پارسال!
  • کاهش ۱۵ درصدی داوطلبان حاضر در کنکور ۱۴۰۳
  • کنکور؛ سال‌به‌سال خلوت‌تر از پارسال!