Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازمهاباد، در این مراسم سرهنگ ابراهیمی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی ، سرهنگ زهیریان را به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی مهاباد معرفی و از خدمات 32 ساله سرهنگ بابا نژاد در نیروی انتظامی قدردانی کرد .

سرهنگ ابراهیمی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به امنیت پایداردر منطقه گفت:این امر با مشارکت اقشار مختلف مردم در سطح جامعه امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا سهرابی امام جمعه شهرستان مهاباد هم در این مراسم گفت:تعامل مردم با پلیس نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد.

شجاعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم با اشاره به زحمات چند ساله سرهنگ بابانژاد گفت: مردم مهاباد تعامل بسیار خوبی با نیروی انتظامی داشته و با احساس مسوولیت و همکاری خود با این نیرو نقش مهمی در موفقیت های آنان در انجام ماموریت هایشان دارند.

سرهنگ زهریان هم رسالت اصلی نیروی انتظامی مهاباد را مبارزه با سرقت، مواد مخدر، قاچاق کالا، و متخلفان فضای مجازی عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد

مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار و حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید کاشان همزمان با شورای اداری شهرستان کاشان ظهر امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در سالن اجتماعات امام رضا (ع) فرمانداری برگزار شد.

در جلسه شورای اداری شهرستان ابتدا از زحمات محمد شریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین که حدود دو سال است در کاشان به عنوان مقام اول دولت فعالیت می‌کرد، تقدیر به عمل آمد و پس از آن حمید رضا محمدی فشارکی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش ایمنا، حمید رضا محمدی فشارکی پیش از این به عنوان فرماندار شهرستان لنجان فعالیت می‌کرد و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان از دیگر سوابق وی است.

کد خبر 747229

دیگر خبرها

  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت