Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ>ادبیات - همشهری آنلاین:
دو استاد برجسته علوم ارتباطات و جامعه‌شناسی کتاب خانواده‌ مسلمان و فضای مجازی تازه‌ترین اثر دکتر سعیدرضا عاملی استاد شاخص ارتباطات دانشگاه تهران را به نقد می‌کشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، دکتر یونس شکرخواه استاد دانشگاه، روزنامه‌نگار با سابقه و سردبیر همشهری‌آنلاین و یونس نوربخش جامعه‌شناس و استاد گروه علوم اجتماعی دانشگاه تهران دو سخنران این نشست تخصصی هستند که ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه سوم مهر 1396 در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر نشر فرهنگ اسلامی به تازگی کتاب خانواده‌ مسلمان و فضای مجازی را به قلم دکتر سیدسعیدرضا عاملی رییس دانشکده مطالعات جهان، استاد گروه ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و عضو جدید شورای عالی فضای مجازی منتشر کرده است.

دغدغه‌ اصلی نویسنده این کتاب بهره‌گیری از فضای مجازی برای توسعه و پیشرفت و تسهیل زندگی مردم و ارتقای فرهنگ و تصحیح روابط بین‌فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی است.

این اثر با هدف بازتعریف فضای مجازی مفید، موثر، سالم و پویا برای خانواده‌ی مسلمان نوشته شده است تا در پرتو این مباحث، هم به جنبه‌های آموزشی برای چگونگی استفاده از این فضا پرداخته شود و هم خانواده‌ها با ظرفیت‌ها و خطرات و آسیب‌های فضای مجازی نسبت به اعضای خانواده خود در گروه‌های سنی و جنسی متفاوت آشنا شوند.

نشست ویژه‌ نقد و بررسی کتاب خانواده‌ مسلمان و فضای مجازی با حضور دکتر یونس شکرخواه، دکتر یونس نوربخش و دکتر سعیدرضا عاملی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

در همین زمینه: معرفی کتاب خانوادة مسلمان و فضای مجازی معرفی و بررسی کتاب فلسفۀ فضای مجازی کتاب مقررات روابط عمومی منتشر شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، در آستانه فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامی‎داشت مقام معلم، سی ویکمین آیین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با حضور دکتر محمدعلی زلفیگل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که دکتر حشمتالله علینژاد رییس دانشگاه و دکتر رحمت عباسنژاد معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران نیز حضور داشتند، از دکتر علی اکبر جعفری عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و دکتر اباصلت حسین زاده عضو هیات علمی دانشکده علوم پایه به عنوان اساتید نمونه کشوری تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • مجتهدی حال فلسفی‌اش از قال فلسفی‌اش بیشتر بود
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟