Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@20:03:44 GMT

شخصيت شناسي از روي رنگ گوشي موبايل

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۳۷۵۰۷

خبرگزاري آريا -

تا به حال به قاب گوشي‌هاي آدم‌هاي مختلف توجه کرده‌ايد؟هر کدام رنگ و مدلي مخصوص به خود دارد. برخي پر زرق وبرق و با رنگ‌هاي تند و برخي ساده و با رنگ‌هاي تيره و خنثي.آيا اين نوع انتخاب قاب گوشي مي‌تواند نشان‌دهنده ويژگي‌هاي شخصيتي خاصي در فرد باشد؟به طور حتم جواب مثبت است
چرا که هر کدام از انتخاب‌هاي آدم‌ها نشان‌دهنده موردي در ناخودآگاه و يک ويژگي شخصيتي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با خواندن اين مطلب مي‌توانيد از اين به بعد با دقت به قاب گوشي ديگران يا حتي خودتان متوجه شويد که پشت چنين انتخابي چه چيزهايي نهفته است و بدون شک شناخت بهتر خود و ديگران ارتباط‌ها را آسان‌تر و موثرتر مي‌کند.
قاب سفيد و روشن:
پر از انرژي مثبت هستيد
اگر از افرادي هستيد که رنگ‌هاي سفيد و روشن را دوست داريد و حتي مي‌خواهيد براي گوشي موبايل خود قابي با رنگ روشن انتخاب کنيد بايد بگوييم احتمالا انسان خوش قلبي هستيد وهميشه به دنبال دوست مي گرديد.از تکيه کردن به ديگران هم چندان خوش‌تان نمي‌آيد و از کودکي روي پاي خود بزرگ شده‌ايد. در موقعيت‌هاي کاري، هميشه در حال ساختن نردباني براي بالا رفتن از آن هستيد، چرا که معتقديد از هر فرصتي بايد استفاده کرد.به طور کلي سرشار از انرژي مثبت بوده وعشق و سازندگي را به اطراف خود پخش مي‌کنيد.
قاب صورتي:
همه دوست‌تان دارند
رنگ صورتي درواقع همان قرمز است که کمرنگ شده باشد. اگر به اين رنگ علاقه داريد تمام صفات رنگ قرمز را کمي ملايم‌تر داريد يعني با گذشت هستيد و در عشق، تندي نشان نمي دهيد. ديگران را خوب درک مي‌کنيد و با اطرافيان خود با ملايمت و لطف رفتار مي‌کنيد و به دليل نشاط و شادابي‌تان مورد علاقه اطرافيان خود هستيد.البته ناگفته نماند که شخصيت بسيار انعطاف‌پذيري داريد و حتي خيلي از اوقات ترجيح مي‌دهيد به جاي اينکه خودتان تصميم‌گيرنده نهايي باشيد، به تصميم‌هاي ديگران تن بدهيد.
قاب‌هاي عروسکي يا گل‌گلي:
کودک درون‌تان زنده است
قاب‌هاي عروسکي و گل‌گلي را بيشتر خانم‌ها و به‌خصوص دختران نوجوان استفاده مي‌کنند و بين خانم‌هاي جوان تعداد زيادي نيستند که از چنين قاب‌هايي استفاده کنند مگر اينکه آنقدر با کودک درون خود به تفاهم رسيده باشند که به راحتي و بدون توجه به اينکه ديگران چه فکري مي‌کنند، چنين قابي را مي‌خرند و روي گوشي خود نصب مي‌کنند، اگر شما هم جزو همين دسته هستيد احتمالا روحيه‌اي شاد و سرزنده داريد يا اگر هم نداشته‌باشيد دوست داريد که شاد جلوه کنيد و همين تظاهر به شادي مي‌تواند تاثير زيادي در روحيه شما داشته ‌باشد. از هيچ کمکي براي دوستان‌تان دريغ نمي‌کنيد و تمام تلاش خود را براي خوشحال کردن آنها به کار مي‌بريد. کمتر کسي دوست هستيد که بزرگ‌تر از شما باشد و ترجيح مي‌دهيد با جوان‌تر از خودتان دوستي کنيد.شما خواستار شكستن و عبور از حد و مرزها هستيد و اعتقاد داريد قوانين را بايد فراموش كرد، مهرباني و محبت کردن از خصلت‌هاي ذاتي شماست.
قاب خاکستري يا مشکي:
از زندگي راضي هستيد
اگر ترجيح داده‌ايد به جاي قاب‌هاي رنگي از همان قاب اصلي خود گوشي استفاده کنيد يا قابي خاکستري يا مشکي روي گوشي خود قرار داده‌ايد بايد بگوييم جزو کساني هستيد که اغلب در زندگي احساس رضايت مي‌کنند. خاکستري رنگ عقلا است و جواناني که به اين رنگ اظهار علاقه مي‌کنند درواقع خود را هم شأن و هم‌تراز اشخاص کهنسال مي‌دانند و در زندگي احساس بي‌نيازي مي‌کنند. مسلما به شخصيت اطرافيان خود احترام مي گذاريد و براي آنکه ديگران را با ارزش و برجسته نشان دهيد از هيچ‌گونه کمکي به آنها دريغ نکرده و هرگز خود را به ديگران تحميل نمي‌کنيد. همچنين عقايد و نظريات ديگران را به آساني مي‌پذيريد.
قاب‌هاي پر زرق و برق:
عاشق زندگي لوکس هستيد
اگر دوست داريد براي گوشي موبايل‌تان قاب‌هاي پر زرق و برق و مملو از نگين انتخاب کنيد احتمالا عاشق ولخرجي و زندگي لوکس هستيد؛ براي شما قيمت و مارک تعيين کننده اصلي است وهنگام خريد بيش از آنکه بخواهيد به کيفيت يا هرچيز ديگري توجه کنيد مهم آن است که جنس مورد نظرتان چشم‌گيري لازم را داشته باشد و بتواند حسابي جلب توجه کند. کلا در زندگي به لباس و ظواهر اهميت زيادي مي‌دهيد و ترجيح مي‌دهيد با آدم‌هايي دوست شويد که شخصيتي شبيه خودتان دارند. با ساده زيستي ميانه چندان خوبي نداريد و تمام هدف‌تان پول درآوردن و خرج کردن بيشتر است. البته ناگفته نماند فرد دست و دلبازي هم هستيد و براي دوستا‌ن‌تان از هيچ‌گونه کمکي مضايقه نمي‌کنيد.
قاب قهوه‌اي:
مي‌توان روي شما حساب کرد
اگر رنگ قهوه‌اي و خرمايي را دوست داريد و براي گوشي خود قابي با اين رنگ گرفته‌ايد کاملا مي‌توان روي شما حساب بازکرد. باثبات، شاعرپيشه و کمي فيلسوف‌مآب هستيد. به ندرت تغيير عقيده مي دهيد و با آنکه کمتر تصميم مي گيريد اما هر بار که تصميمي بگيريد آن را به مورد عمل مي‌گذاريد.
شما کاملا در نگهداري پول و اسرار ديگران قابل اعتماد هستيد. ميل داريد پيوسته در عالم خودتان باشيد و گاهي اوقات با اطرافيان خود رفتار خشونت‌آميزي در پيش مي گيريد. در عشق هرگز بدبين نيستيد.
قاب آبي:
کاملا قابل اعتماديد
رنگ آبي از آن دست رنگ‌هايي است که طرفداران زيادي دارد. اگر به اين رنگ علاقه داريد و براي گوشي خود قابي با اين رنگ گرفته‌ايد بايد گفت کاملا مي‌توانيد احساسات و هيجانات خود را کنترل کنيد. ظاهر شما آرام است و اين ديگران را وادار مي‌کند که به شما احترام بگذارند؛ دوست داريد پيوسته مورد احترام و ستايش ديگران قرار بگيريد.
در خريد و پوشش لباس قناعت مي‌کنيد و به علت شرم و حيا و گاه غروري که داريد ميل داريد اغلب تنها باشيد. حماقت و ديرفهمي ديگران شما را کسل مي‌کند و کساني‌که از نظر هوش و فهم بر شما برتري دارند شما را ناراحت مي‌کنند. کارهاي خود را از روي نظم و ترتيب و بر پايه قواعد معيني انجام مي دهيد. يکي از صفات مشخص شما پشتکار شماست.
قاب قرمز:
پر از خصوصيت متضاديد
قرمز رنگ عشق و تنفر و فداکاري و خشونت و خون و آتش است و اگر شما جزو کساني هستيد که اين رنگ را براي قاب گوشي خود انتخاب مي‌کنيد بايد بگوييم هرگز نمي توانيد در زندگي بي‌تفاوت باشيد.از طرف ديگر معمولا تند و سرکش و در عين حال فعال و شجاع و کمي عجول هستيد.حواس‌تان باشد که قضاوت‌هاي عجولانه و ناگهاني شما در مورد ديگران اغلب سبب از بين رفتن دوستي‌هاي‌تان مي‌شود. با آنکه در عشق کاملا فداکاريد اما اگر روزي حوادث بر وفق مرادتان نباشد بدون تفکر و جويا شدن علت مي جنگيد.
دو عيب بزرگ خودپرستي و نداشتن کنترل، در شما وجود دارد و دو صفت ممتازتان خوش قلبي و حس بزرگ طلبي است. به طورکلي شما به عنوان دوستدار رنگ قرمز داراي خصوصيات متضادي هستيد.
رنگ‌هاي خيلي فانتزي:
با همه رفتار خوبي داريد
اگر دوست داريد براي گوشي خود از رنگ‌هاي خيلي فانتزي مانند نارنجي يا فيروزه‌اي يا سبز يا نيلي يا بنفش ياارغواني يا... استفاده کنيد بايد بگوييم معمولا اجتماعي و خوش‌خلق هستيد و با مردم خوب رفتار مي‌کنيد. زندگي با شما آسان است و روابط شما با ديگران بر پايه اصول و قرارداد است.کارهاي شخصي خود را به خوبي اداره مي‌کنيد. پشتکار داريد و با ثباتيد و به نصايح ديگران در مورد کارهاي خود کمتر توجه داريد. از طرف ديگر معمولا دوست داريد ابتکار به خرج مي دهد و خلاق باشيد.
قاب‌هايي با طرح‌هاي قديمي:
شخصيتي رمانتيک داريد
اين روزها قاب‌هايي با طرح‌هاي قديمي مانند نوار کاست يا پارچه‌هاي چهارخانه قديمي يا... در بازار فراوان است و مشتري‌هاي فراواني هم دارند اگر شما هم يکي از مشتريان اين قاب‌ها هستيد بايد بگوييم اصولا اهل نوستالژي‌بازي هستيد و فکر مي‌کنيد که زندگي گذشته خوبي‌هاي بيشتري نسبت به زندگي امروزي داشته‌است، البته اينها به معناي مدرن نبودن شما نيست، شما ترکيبي هستيد از گذشته رؤيايي و امروز مدرن و به اصطلاح خارجي‌هاي وينتيج پسند هستيد. حتما در خانه شما چند وسيله قديمي مانند راديوي قديمي يا گرامافون پيدا مي‌شود و اگر هم نداشته‌باشيد به طور حتم در اولين فرصت خواهيد خريد.
منبع:مجله زندگي ايده آل


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است، ببینید.

کد خبر 849099 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت موبایل

دیگر خبرها

  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • راه‌های مقابله با کمبود آرامش در زندگی چیست؟
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • اگر می‌خواهید شاد باشید این عادت‌ها را کنار بگذارید
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!
  • شهید مطهری جهش فکری در دانشگاه‌ها ایجاد کرد