Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از قرائت گزارش نهایی این تفحص در کمیسیون آموزش مجلس خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از قرائت گزارش نهایی این تفحص در کمیسیون آموزش مجلس خبر داد.

جبار کوچکی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، با اشاره به آخرین جزئیات این تحقیق و تفحص، گفت: جمع‌بندی‌های نهایی درباره گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است گزارش نهایی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان امروز (دوشنبه 3 مهر) در نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرائت شود.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: قرار است گزارش نهایی تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش قرائت و موارد آن بند به بند مورد بررسی قرار گیرد.

کوچکی‌نژاد اضافه کرد: پس از تصویب گزارش نهایی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، این گزارش تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مک رومرز، با توجه به تلحیل لینک های پروفایل لینکدین که توسط نشریه فایننشال تایمز انجام شده، اپل از سال 2018 میلادی حداقل 36 متخصص گوگل را استخدام کرده است. در آن زمان اپل جان جیان آندرئارا به عنوان مدیر ارشد اجرایی هوش مصنوعی خود استخدام کرده بود.

تیم اصلی هوش مصنوعی اپل در کالیفرنیا و سیاتل فعالیت می کنند اما این شرکت اخیرا دفاتر مختص هوش مصنوعی خود را در زوریخ واقع در سوییس گسترش داده است.

کارشناسان معتقدند ادغام استارت آپ های محلی هوش مصنوعی FaceShift و Fashwell در اپل نیز براساس تصمیم ساخت یک آزمایشگاه تحقیقاتی مخفی به نام Vision Lab درهمین شهر است.

طبق گزارش نشریه مزبور، کارمندان این آزمایشگاه درباره فناوری زیربنایی تحقیق می کنند که چت جی پی تی اوپن ای و محصولات مشابه مبتنی بر مدل های زبانی بزرگ را فعال می کند. تمرکز آنها روی طراحی مدل های هوش مصنوعی پیشرفته تری است که داده های ورودی متنی و تصویری را به کار می گیرد تا به سوالات پاسخ دهد.

این گزارش حاکی از آن است که فعالیت اخیر اپل روی مدل های بزرگ زبانی نتیجه طبیعی تحقیق این شرکت روی دستیار هوشمند سیری در دهه گذشته است. در بخشی از متن گزارش آمده است: این شرکت از مدت ها قبل از پتانسل شبکه های عصبی( نوعی هوش مصنوعی که با الهام از کنش و واکنش اعصاب مغز انسان ساخته شده )و فناوری که به توسعه محصولاتی مانند چت جی پی تی منجر می شود، آگاه بوده است.

در حال حاضر گروه برتر هوش مصنوعی اپل از برخی پرسنل سابق گوگل از جمله جیان آندرئا، مدیر سابق گوگل برین که اکنون بخشی از دیپ مایند است، سامی بنجیو مدیر ارشد هوش مصنوعی اپل که قبلا یک محقق ارشد در گوگل بود، تشکیل شده است.

کد خبر 6093263

دیگر خبرها

  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • طنین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» در دانشگاه لرستان
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد