Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@22:25:41 GMT

احداث دومین شهر فرودگاهی کشور در اهواز

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۳۸۶۷۵

احداث دومین شهر فرودگاهی کشور در اهواز

تین‌نیوز |

استاندارخوزستان گفت: دومین شهر فرودگاهی کشور پس از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) با مساحتی حدود 2هزار و400 هکتار در اهواز احداث می شود.

غلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وزارت راه و شهر سازی مجوز احداث شهر فرودگاهی اهواز را پس از 6 ماه پیگیری به تازگی صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در 2 روز گذشته در روزنامه « ایران دیلی » به صورت « دی ال تی » از شرکت های بزگ سرمایه گذار برای ساخت فرودگاه اهواز دعوت شده است.

وی افزود: چند شرکت سرمایه گذار بزرگ دنیا آمادگی خود را برای همکاری و ساخت فرودگاه اعلام کرده اند که پس از طی کردن مراحل فنی ، اقتصادی و استعلام انجام شده در کمیسون حقوقی دولت، یکی از این شرکت های بین المللی انتخاب و کار احداث فرودگاه را آغاز می کند.

استاندار خوزستان بیان کرد: پیش بینی می شود شهر فرودگاهی اهواز چهار تا پنج سال آینده به بهره برداری برسد و استان خوزستان دومین استان دارای شهر فرودگاهی در کشور خواهد شد.

وی احداث شهر فرودگاهی اهواز را نقش مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در خوزستان عنوان کرد و گفت: احداث شهر فرودگاهی اهواز و مرکزی بودن آن در منطقه، نقش مهمی در بالابردن استاندارهای این شهر، ایجاد رفاه، اشتغال و توسعه پایدار در خوزستان دارد.

فرودگاه بین المللی اهواز هم اکنون به بیش از 20 فرودگاه داخلی و خارجی پرواز دارد و روزانه حدود یکصد پرواز رفت و برگشت از این فرودگاه انجام می شود.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رفعتی نوایی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با توجه به نیاز روز افزون استان خوزستان به منظور درمان نوزادانی که دچار بیماری و نیازمند بستری در بخش نوزادان هستند، بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان تحت عنوان ان‌آی‌سی‌یو (NICU) در بیمارستان طالقانی اهواز راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: بخش یادشده با برخورداری از ۱۲ تخت NICU، ۱۸ تخت نوزادان و همچنین با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و حضور پزشکان متخصص، فوق تخصص و اعضای هیأت علمی دانشگاه، در یک فضای فیزیکی بسیار مناسب راه‌اندازی شده است.

رفعتی اظهار کرد: با راه‌اندازی بخش مذکور، بار مراجعات به سایر مراکز ارائه‌دهنده خدمات به نوزادان کاهش خواهد یافت که خدمتی دیگر در راستای ارائه مطلوب خدمات درمانی به مردم استان خوزستان است.

کد خبر 6098242

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز