Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - مدیر عامل شرکت سیمان خاش سیستان و بلوچستان گفت: 650 بسته فرهنگی و آموزشی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای اهداف انسان دوستانه میان دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

خسرو جامعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته آموزشی شامل نوشت افزار، کیف و کوله پشتی است که به دانش آموزان نیازمند خاش اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بسته های آموزشی میان دانش آموزان نیازمند روستاهای اطراف شرکت سیمان خاش شامل دبستان پیام نصرت آباد، دبستان استقلال میرزآباد، دبستان شکور سعیدآباد، دبستان شهید قدمی، دبستان حکیم کلکلی و دبستان شهیدمراد میربلوچ توزیع شد.
وی ادامه داد: همچنین 300 بسته نوشت افزار به کمیته امداد امام خمینی(ره) خاش تحویل داد شد.
وی با تاکید بر حمایت از کالاهای ایرانی افزود: نوشت افزار های اهدایی به دانش آموزان نیازمند و کمیته امداد از تولیدات داخلی تهیه شده بود.
مدیرعامل شرکت سیمان خاش گفت: این شرکت در طول سال نیز کمک های مختلفی در قالب تامین کمک هزینه تحصیلی و آموزش از طریق کمیته امداد به دانش آموزان نیازمند اهدا می کند.
فرماندار خاش نیز با بیان اینکه 32 هزار دانش آموز این شهرستان در 299 مدرسه سال تحصیلی جدید خوشان را آغاز کرده اند گفت: بسیاری از مدارس این منطقه چند شیفت بوده و گنجایش حضور دانش آموزان را ندارند.
محمد اکبر چاکرزهی اظهار داشت: نیاز است تا خیران و واحدهای تولیدی همچون شرکت سیمان خاش در این زمینه ورود جدی داشته باشند.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3213 خبرنگار: محمد امین میربلوچزهی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند

به گزارش همشهری آنلاین، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم که پیش‌تر قرار بود ۲۸ فروردین آغاز شود اما زمانش به تعویق افتاد، از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیای آنان در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

کد خبر 846893 منبع: مهر برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی