Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی محمدیان از شناسایی و دستگیری یک باند سه نفره آدم‌ربا در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سردار عباسعلی محمدیان گفت: در اوایل شهریور امسال از طریق مرکز پلیس 110 در جریان وقوع یک فقره آدم‌ربایی در محدوده شمال شرق تهران قرار گرفتیم.
محمدیان افزود: آدم‌ربایان فردی 58 ساله دارای تمکن مالی که برای شرکت در یک جلسه کاری عازم بود را ابتدا تحت عنوان مامور و بعد به شکل اجبار ربودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌های اداره مبارزه با آدم‌ربایی تحقیقات پلیسی خود را شروع کردند و مشخص شد آدم‌ربایان برای آزادی گروگان درخواست 500 هزار یورو دارند.رئیس‌پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: آدم‌ربایان با تماس‌های تلفنی خواستار تحویل فوری این مبلغ شدند و اعلام کردند اگر این پول به موقع پرداخت نشود جان گروگان در خطر است.
وی گفت: به علت اهمیت زیاد موضوع همکارانم با امکانات ویژه پلیسی محدوده نگهداری فرد ربوده شده و هویت‌های احتمالی ربایندگان را از طریق تحقیقات تکمیلی توانستند به دست بیاورند.
به گفته سردار محمدیان، آدم‌ربایان وقتی متوجه شدند پلیس به سرنخ‌هایی دست یافته است و موضوع را دنبال می‌کند مجبور شدند بعد از چند ساعت فرد ربوده شده را با ضرب و شتم‌ها و شکنجه‌هایی که وارد کرده بودند در یکی از محله‌های شرق تهران رها کنند.
رئیس‌پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ردیابی آدم‌رباها ادامه یافت به طوری که آنان از محل‌های قبلی خود متواری شده بودند اما پیگیری‌های مستمر پلیس موجب شد در اول مهر در یک عملیات همزمان در چهار نقطه تهران و شهرهای حاشیه افراد آدم‌ربا در مخفیگاه‌های خود دستگیر شوند.
وی با بیان اینکه این آدم‌ربایان سابقه آدم‌ربایی ندارند و مانند پرونده‌های قبلی در این پرونده نیز هیچ پولی رد و بدل نشد، اظهار داشت: قطعاً مجازات بسیار سنگینی در انتظار این آدم‌ربایان است.
محمدیان افزود: مردم اگر با چنین مسئله‌ای روبرو شدند اصلا سلیقه‌ای عمل نکنند و با آدم‌ربایان کنار نیایند و حتما به پلیس اعتماد کنند تا پلیس بدون هیچ آسیب و ضرری فرد دستگیر شده را آزاد و متهمان را دستگیر کند و تحویل قانون بدهد.
وی گفت: در هفت سال گذشته در پرونده‌های آدم‌ربایی تشکیل شده خوشبختانه هیچ پولی رد و بدل نشده و هیچ‌کدام از گروگان‌ها نیز آسیب جدی ندیده‌اند و همه آدم‌ربایان شناسایی و دستگیر شدند به‌جز یک فقره که فرد آدم‌ربا به خارج از کشور متواری شد.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۳۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند