Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت تشییع پیکر مدافع حرم شهید محسن حججی از مردم برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت تشییع پیکر مطهرشهید مدافع حرم محسن حججی اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است:

"من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا"

بار دیگر عطر ایثار و شهادت فضای ایران اسلامی را معطر و عطرآگین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشییع پیکر مطهر شهید محسن حججی مدافع نستوه، مقاوم و شجاع حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که حماسه سر را سر داد و گذشتن از سر را بار دیگر متجلی ساخت دوباره مردمان بصیر ایران اسلامی را به شور و شعف این حماسه و صلابت و اخلاص فداکارانه رهنمون ساخته است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شهید سرافراز و جهادگر فرهنگی قهرمان و پرتلاش شهید محسن حججی نشان و حجتی است بر همگان که قدردان غیرت و مردانگی مدافعان حرم وحریم مان باشیم، قدردان مردان مردی که سر می‌دهند، اما نستوه و استوار در برابر دشمنان اسلام ناب محمدی (ع) و ایران اسلامی ایثار و مقاومت می‌­کنند تا آرمان­‌هایمان به سرانجام برسد و سرزمین­، ملت و خانواده‌­های عزیزمان در امنیت و آسایش باشند.

بنیاد حفظ آثار در این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت شهیدمحسن حججی به محضرحضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج)، مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌­ای عزیز (مدظله)، خانواده محترم و معزز این شهید و آحاد ملت انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی تاکید کرده است:اقرار رسانه‌­های منطقه­‌ای و فرامنطقه‌­ای به استقامت، پایداری و شجاعت وصف‌­ناپذیر و کم­‌نظیر آن شهید والامقام در برابر گروه تروریستی تکفیری و صهیونیستی داعش به خوبی گویای این حقیقت است که غیرت و شجاعت و ایثار دلیرمردان ایران عزیز در تمامی دوران، الهام­‌بخش و الگویی ماندگار برای ملل آزادی خواه ومستقل جهان است.

در پایان این اطلاعیه از ملت همیشه در صحنه، آگاه و شهیدپرور کشورمان به ویژه مردم مومن و انقلابی تهران بزرگ به حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی _. روز چهارشنبه ۵ مهرماه در تهران _. دعوت شده است:ضمن حضور باشکوه و حماسی در مراسم تشییع، بیعت تاریخی و جاودانه­ای با این شهید برومند و قهرمان ایران اسلامی داشته و به جهانیان ثابت نمایندکه نام و یاد و آرمان­های والای حضرت امام خمینی (ره)، شهیدان گرانقدر و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس در ایران اسلامی همچنان زنده، جاری و ساری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید

همسر شهید مهدی منتظر قائم با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمید، گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ صدیقه مدرسی، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در اردیبهشت سال ۵۹ نشان الطاف و امدادهای غیبی نسبت به انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: این اتفاق افشاگر راهبردها و سناریوهای دشمن و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران بود.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) با تبیین جنایت‌های استکبار گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است و ملت ایران بینی هر متجاوزی را به خاک خواهد مالید.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بیان کرد: این عملیات نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرامش را نصیب ملت ایران کرد و از طرف دیگر وحشت و خفت را سهم رژیم صهیونیستی کرد.

مدرسی گفت: خداوند را برای نعمت عملیات وعده صادق شکر می‌گوئیم و خرسندیم که خون شهیدان ما به ثمر رسید.

همسر شهید مهدی منتظر قائم تأکید کرد: عملیات‌هایی چون عملیات «طوفان‌الاقصی» و عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمید و باور شکست‌ناپذیری اسرائیل را از بین برد.

کد خبر 747576

دیگر خبرها

  • ما از تحقیقات غرب در حوزه فلسفه اسلامی بی‌اطلاع هستیم
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم