Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران – حسن حسینی – بمب‌گذاری نجف‌آباد، یکبار دیگر خاطره حضور مردم در حادثه پلاسکو و حمله داعش به مجلس شورای اسلامی را زنده کرد. در همه این حوادث بزرگترین مشکل پلیس،‌ متفرق کردن مردم بود. این درحالی‌است که در بسیاری از کشورهای دنیا، مردم زودتر از آنکه پلیس آنها را متفرق کند،‌ از محل حادثه دور می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته اهالی نجف‌آباد، پلیس بیش از یک‌ساعت برای متفرق کردن مردم تلاش کرد. حتی گاهی کار به اخطارهای جدی هم می‌کشید اما مردم هربار از حلقه پلیس عبور می‌کردند و به بمب نزدیک‌تر می‌شدند. این گزارش را ببینید تا این ماجرا را از زبان نجف‌آبادی‌ها بشنوید.


منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر تیرخوردگی فردی جوان در شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه‌به نامشخص بودن قاتل، مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات شبانه‌روزی پلیس قاتل را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی قاتل به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، بیان داشت: متهم پس از اعتراف به قتل، علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6095043

دیگر خبرها

  • تمجید آنروا از شجاعت خبرنگاران فلسطینی
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • تمجید آنروا از شجاعت خبرنگاران فلسطینی در پوشش تراژدی غزه
  • پرچم پرسپولیس به آلیانز آرنا رسید؛ یادگاری پیش از بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ! + عکس
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • تصویر هوایی از متفرق کردن دانشجویان دانشگاه جنوب فلوریدا با گاز اشک‌آور (فیلم)
  • ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی