Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: کاروان هایی که از طریق ثبت نام و هماهنگی با سازمان حج و زیارت برای مراسم اربعین حسینی اعزام می شوند، مشمول تخفیف هزینه سفر هستند.

به گزارش ایرنا، سید حمید رضاعلم روز دوشنبه درنشست با مسئولان تشکل های صنفی حمل ونقل مسافر استان بوشهر افزود: پارسال به کاروان هایی که یک ماه قبل ازاعزام به مراسم اربعین اقدام به ثبت نام ازطریق سازمان حج وزیارت کرده بودند تا 30درصد تخفیف هزینه سفر داده شد امسال نیز به همین میزان تخفیف داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علم اضافه کرد: اعزام سازماندهی شده زائران اربعین حسینی به مسئولان مربوطه ازجمله اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان این امکان را می دهد تا با آگاهی دقیق ازمیزان زائران نسبت به تامین واختصاص ناوگان لازم اقدام شود.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: پارسال 19هزار و727نفر زائر درقالب 510 دستگاه ناوگان عمومی شامل 444 دستگاه اتوبوس و 66 دستگاه مینی بوس به مرزشلمچه اعزام و21هزار 796 زائردر قالب 526 دستگاه اتوبوس به استان بازگشتند.
وی اضافه کرد: برای روان سازی تردد ونظارت بر روند انتقال و بازگشت زائران، امسال هم نیز مانند سال گذشته نمایندگی بخش راهداری وحمل ونقل جاده ای استان از بدو انتقال زائران به مرز شلمچه تا بازگشت آخرین نفر آنها به استان درمرز شلمچه مستقرمی شود تا هماهنگی لازم با دستگاهها و نهادهای متولی برقرارشود.
علم گفت: برای اطمینان ازجابه جایی بموقع زائران اربعین حسینی درطول ایام اعزام زائران توسط شرکت های مسافربری انجام هرگونه سفر دربستی ممنوع می شود تا خللی درجابه جایی آنها پیش نیاید.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، «اللوا ریاض الخیکانی» مشاور وزیر داخلی و رییس ستاد اربعین کشور عراق ظهر دوشنبه در نشست مشترک با سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای اربعین‌حسینی از هم اکنون تدارک دیده می‌شود.

وی افزود: در چند روز گذشته با معاون وزیر در این خصوص مذاکراتی صورت گرفت و معاون وزیر تاکنون چندین جلسه در این خصوص برگزار کرده است.

مشاور امنیت ملی عراق ادامه داد: با رصد چهار گذرگاه اصلی مهران، چذابه، خسروی و شلمچه، باید کمبودهای این مرزها برای برگزاری اربعین‌حسینی در این چهار مرز، شناسایی و برطرف شود.

کد خبر 6098368

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد