Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@19:28:33 GMT

نواختن زنگ درس تربیت‌بدنی در مدرسه

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۴۲۸۵۵

نواختن زنگ درس تربیت‌بدنی در مدرسه

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، همزمان با آغازین روزهای سال تحصیلی 97ـ96، زنگ درس تربیت‌بدنی با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مدرسه آرمینه مصلی نژاد منطقه 6 تهران به صدا درآمد.

در این مراسم مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در آموزش و پرورش در حوزه تربیت بدنی و ورزش تلاش داریم که دانش‌آموزان در محیط مدارس با انرژی و شاد باشند بنابراین درس تربیت بدنی را برای همه دوره‌ها پیش بینی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از امسال در پایه یازدهم و سال آینده در پایه دوازدهم کلاس درس تربیت‌بدنی پیش‌بینی شده است.

حمیدی اضافه کرد: المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای برای مسابقات بین کلاسی و درون کلاسی پیش‌بینی شده است تا «کلاس قهرمان» معرفی شود و فعالیت ورزشی دانش‌آموزان به 2 ساعت کلاس تربیت‌بدنی محدود نشود.

706

تربیت‌بدنی مدرسه معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش طرح ملی ارزشیابی تربیت‌بدنی دانش‌آموزان مهرزاد حمیدی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان