Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بنوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حضور دو بانوی همدانی مرحله نهایی رقابت‌های دوومیدانی لیگ طلایی بانوان اظهار کرد: سمیرا زمانی و مبینا رحمانی دو ورزشکار همدانی دعوت‌شده به این رقابت‌ها هستند.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها در مواد مختلف پیگیری می‌شود، گفت: مسابقات در بخش بانوان در مواد 100 متر، 400 متر، 1500 متر، 5000 متر، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک و پرتاب چکش طی یک روز در دو نوبت صبح و عصر در ورزشگاه آفتاب تهران پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیأت دوومیدانی همدان با بیان اینکه سمیرا زمانی در ماده 5000 متر با مانع و مبینا رحمانی در پرتاب دیسک به این رقابت‌ها دعوت شدند، به نتایج رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: سمیرا زمانی در ماده 5000 متر با مانع موفق شد با ثبت رکورد 19 دقیقه و 32 ثانیه و 46 صدم ثانیه بر سکوی سوم ایستاد.

وی با اشاره به نتیجه رقابت مبینا رحمانی در ماده پرتاب دیسک، تصریح کرد: مبینا رحمانی با ثبت رکورد 31 متر و 98 سانتیمتر در رده پنجم رقابت‌ها قرار گرفت.

بنوان یادآور شد: در بخش آقایان هیچ یک از دوومیدانی‌کاران استان به همدانی مرحله نهایی رقابت‌های دوومیدانی لیگ طلایی دعوت نشدند.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: مبینا ندایی در کمپ توسعه آسیا شرکت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

فریبا مددی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او سال گذشته در این کمپ شرکت کرد و امسال هم به این کمپ دعوت شده است.

وی همچنین درخصوص فعالیت ثریا آقایی در عرصه مربیگری خاطرنشان کرد: او در کلاس ارتقاء مربیگری شرکت کرده و انگیزه ملی پوشان را بالا می‌برد. بنابراین در برنامه‌ای 4 ساله مربی نوجوانان خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون درخصوص صحبت‌های رومینا تاجیک و پریا اسکندری که به پایین بودن آمادگی جسمانی خود اشاره کرده بودند، افزود: با این دو ورزشکار صحبت کرده‌ام آنها نایب قهرمان مسابقات جام فجر شده بودند و از حالا تمرین می‌کنند تا به المپیک 2028 برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد