Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ پیش از سخنرانی روسای هیئتهای ورزشی گیلان ، مریم بخشی معاون توسعه ورزش اداره کل باقدردانی از مدیریت رهنما درچندسال گذشته و عملکردقابل قبول ورزش گیلان گفت : فقط در شهریور ماه امسال بانوان گیلانی همچون طیبه پارسا وفاطمه مداحی درتکواندو ونازنین ملایی و حمیرا برزگر در قایقرانی مدالهای خوش رنگ آسیایی و جهانی گرفتند که در نوع خود نادر و برای اولین بار در کشور و گیلان به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور ورزشکاران گیلانی در مسابقات داخل سالن آسیا درترکمنستان افزود : در تلاش هستیم تا با برگزاری ستاد بازیهای آسیایی اندونزی هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی مدالها و افتخارات خوبی برای گیلان بدست آوریم .

مریم بخشی با اشاره به اینکه در نشست بعدی ، هیئتهای برتر را براساس ارزیابی عملکرد معرفی خواهیم کرد ، گفت : در این نشست برنامه راهبردی وزیر ورزش و جوانان به روسای هیئتهای ورزشی تبیین و ارائه شد تا نقشه راهی برای توسعه ورزش استان باشد.

معاون توسعه ورزش اداره کل با اشاره به نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی در عملکردهیئتها و ادارات کل گفت : برخی هیئتها و شهرستانها کارهای بزرگی انجام می دهند اما به دلیل اینکه روابط عمومی ندارند و یا به موقع اطلاع رسانی نمی کنند زحمات آنها نادیده گرفته می شود و این مسئله ما را در ارزیابی های عملکرد وزارتخانه و فدراسیونها دچار ضعف و افول کرده است .

در نشست راهبردی روسای هیئتهای ورزشی گیلان با مدیرکل ورزش وجوانان گیلان تعدادی از روسا به ارائه عملکرد ، پیشنهادات و انتقادات پرداختند .

رئیس هیئت شطرنج گیلان :

کیومرث بیات در این نشست با اشاره به فضای تخریبی ایجاد شده در ورزش گیلان از روسای هیئتهای ورزشی خواست تا اجازه تخریب به برخی افراد ندهند و با تشکیل گروهی از هیئتهای ورزشی، به ورزش و جذب منابع مالی پایدار کمک کنند چرا که رهنما یعنی ما .

وی گفت : یادمان نرفته که مدیرکلی داشتیم که با دستبند از اداره خارج شد یا افرادی که پولهای کلان به جیب زدند و هیچ اختیاری از خود نداشتند ، پس نباید سکوت کرد وباید از عملکردمان دفاع کنیم .

رئیس هیئت والیبال گیلان :

محسن خاکزاد با اشاره به فضای سنگین رسانه ای و ناجوانمردانه علیه مدیریت ورزش گیلان گفت : طبیعی است که عملکرد همه افراد مورد نقد قرار گیرد و انتقاد هم بر آن وارد باشد اما انتقاد منصفانه با تخریب ناجوانمردانه دو موضوع متفاوت است و به عنوان یک شهروند از عملکرد رهنما دفاع می کنم و هیچکس حق توهین به مدیر ورزش را ندارد .

وی یکی از مشکلات اصلی ورزش کشور را دخالت سیاسیون در امور ورزش دانست و خواستار تغییر وزارتخانه به سازمان شد ، چرا که در آن زمان که سازمان تربیت بدنی بود ، دخالتها کمتر و عملکرد بهتری را شاهد بودیم .

وی با تشکر از رهنما بابت راه اندازی پایگاه قهرمانی و استعدادیابی ورزش گیلان گفت : باید بتوانیم برای چالش تأمین منابع مالی پایدار فکری بیاندیشیم و همچنین از پتانسیل شهرداریها و منطقه آزاد انزلی استفاده کنیم .

رئیس هیئت کشتی گیلان :

نقی هدایتی با انتقاد از اینکه می بایست چنین نشستی با حضور همه نمایندگان گیلان نیز تشکیل شود ، گفت : برخی نمایندگان و سیاسیون در عزل و نصب روسای هیئتهای شهرستانها دخالت غیرتخصصی کرده اند و باعث ضربه زدن به آن ورزش شده اند که من و مدیرکل باید پاسخگوی آن باشیم .

وی با اشاره به اینکه ورزش فقط فوتبال نیست ، گفت ؛ 2 میلیارد تومان برای یک تیم فوتبال اعتبار اختصاص داده می شود درحالیکه به یک قهرمان کشتی جهان نمی توانیم 2 میلیون تومان کمک کنیم ، پس مابقی هیئتهای ورزشی چه می شوند ؟

رئیس هیئت کشتی گیلان با بیان اینکه تنها استانی در کشور هستیم که خانه کشتی نداریم ، گفت : در حالیکه یک خانه کشتی در استان نداریم ، ساخت تالار کشتی گیله مردی نباید در اولویت قرار گیرد ،چرا که شاید در 3 استان کشتی گیله مردی فعال باشد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان :

دکتر فدایی در این نشست رویکرد جدید برنامه ورزش کشور را بر اساس برنامه های عملیاتی دانست و گفت : این جلسات راهبردی می تواند معنا و مفهوم فراوان و راهکارهای بزرگی را ترسیم کند.

وی افزود: حرکت روبه جلوی هیئتها ، تیمها و قهرمانان ورزشی گیلان با وجود همه مشکلات و موانع جای خوشبختی دارد .

رئیس هیات نجات غریق گیلان؛

سیدامیرنوری سادات گفت ؛ با تلاش و همدلی منجیان غریق سواحل امسال کاهش چشمگیر غرق شدگان را در سواحل گیلان داشتیم که باید از پیگیریها وحمایتهای مدیرکل ورزش و جوانان تشکر کرد .

وی همچنین از مسئولین استانداری خواست تا پیگیر پرداخت مطالبات و حقوق منجیان غریق باشند.

رئیس هیئت شمشیربازی گیلان :

شهرام ضمیریان آرامش بوجود آمده و کسب عناوین جهانی و آسیایی را مدیون اعتماد و حمایت مسعود رهنما دانست و گفت : هیچ دغدغه ای در شمشیربازی نداریم و تنها به فکر مدال آوری هستیم و در آخرین ارزیابی ها درشاخص های مختلف هم رتبه 4 تا 6 کشور را کسب کرده ایم .

رئیس هیئت بوکس گیلان :

امین قاسمی پور با اشاره به برنامه های این هیئت در رده های پایه ای بوکس ، گفت : نتیجه تلاشهایمان را گرفتیم و توانستیم در مسابقات نوجوانان و جوانان کشور عناوین اول تا سوم را کسب کنیم و به دنبال همگانی کردن بوکس هستیم .

وی گفت : کل ورزش استان با مسعود رهنما همسو و همراه هستند و این مدیر بومی و با تجربه را در جهت رسیدن به افتخارات بیشتر و مدال المپیک حمایت می کنند.

سرپرست هیئت بسکتبال گیلان :

محمد رفیعی با اشاره به عملکردش در چند ماه گذشته و 13 مورد میزبانی و حضور در مسابقات کشوری و حضور 2 تیم در لیگهای کشوری برای اولین بار پس از 5سال گفت : برخی حاشیه های ایجاد شده را خودمان با توقعات و انتظارات بالایی که از مسئولین ورزشی داریم ایجاد می کنیم که اگر خود را جای آن مسئولین بگذاریم چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

رئیس هیئت تیراندازی گیلان :

باب الله زارع با تشکر از برگزاری چنین نشستی خواستار ادامه این جلسات به صورت فصلی شد و گفت : در حواشی بوجود آمده نباید فرصتی برای افراد مخرب ، ضد انقلاب و ضد مردم ایجاد کرد و باید در جایگاه خود به آنها پاسخ داد و از عملکرد ها دفاع کرد.

وی همچنین از تخریب بخشهایی از سقف تنها سالن تیراندازی گیلان توسط تماشاگران فوتبال در ورزشگاه شهیدعضدی رشت خبرداد و گفت : تقاضا داریم اعتباری برای مرمت اختصاص داده شود .

رئیس هیئت ژیمناستیک گیلان :

کیانوش سقراطی با دفاع از عملکردش و حضور چند اردونشین گیلانی درتیم ملی خواستار اختصاص اعتباراتی برای تجهیز تنها خانه ژیمناستیک گیلان شد.

وی گفت : از مدیرکل ورزش وجوانان گیلان می خواهیم بازیهای تیم های فوتبال از عضدی به سردارجنگل انتقال یابد چرا که برخی هواداران فوتبال رفتارهای ناشایست و فحاشی می کنند و مجبوریم برای اینکه این فحاشی ها وجملات ناپسند به کودکان و والدینشان منتقل نشود کلاسها را تعطیل کنیم !

رئیس هیئت دوچرخه سواری گیلان :

ایمان دلیل حیرتی از رتبه سومی هیئت گیلان در ارزیابی عملکرد استانهای کشور خبرداد و گفت : برنامه های دقیق و عملیاتی در حوزه های عمرانی ، همگانی، اداری و قهرمانی داریم و با اجرای آن توانستیم رتبه سوم کشور را بدست آوریم .

رئیس هیئت سوارکاری گیلان :

دکتر شهدی نژاد با اشاره به حواشی بوجود آمده یکساله گذشته در هیئت سوارکاری که برابری می کند با 16 سال در اداره کاری خودش ، گفت : مدیریت ورزشی کار بسیار سختی است و از مسعود رهنما بابت هدایت و رهبری خوب و افتخارآمیز ورزش گیلان در چند سال گذشته قدردانی می کنم .

وی همچنین خواستار حمایتهای بیشتر برای ساخت پیست سوارکاری سردارجنگل رشت شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر دوشنبه در دیدار مدیران شهری آلاشت با بیان اینکه سوادکوه و شهر آلاشت یک ظرفیت برای استان مازندران است، افزود: صنایع مختلفی در آلاشت وجود دارد و می توان از آن برای جذب توریست و گردشگر استفاده کرد زیرا ورزش بخش مهمی است و باید در آلاشت روی آن سرمایه گذاری کرد.

رجبی از مرمت و بازسازی اماکن ورزشی شهر آلاشت گفت و ادامه داد: وظایف دولت خدمتگزاری است و ما سعی می‌کنیم هر قولی که می دهیم را عملی کنیم از این رو مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت بزودی و ظرف مدت مشخص شده، رفع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: باید برنامه ریزی صورت دهیم تا در آینده از ظرفیت شهر آلاشت در بحث گردشگری و توریسم ورزشی به درستی بهره ببریم.

شهردار آلاشت در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در طول این مدت نگاه ویژه‌ای به شهر آلاشت داشت که از این بابت از ایشان تشکر دارم.

امین مستوفیان از موقعیت‌های عالی شهر آلاشت در بحث ورزشی سخت گفت و افزود: توجه به ورزش آلاشت می تواند در بحث گردشگری و توریسم ورزشی کمک شایانی به ورزش استان و بحث گردشگری داشته باشد.

کد خبر 6092407

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • سیل انتقاد‌ها به رئیس دانشگاه کلمبیا به‌دلیل سرکوب معترضان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد