Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:10:44 GMT

کلینیک هیئت پزشکی ورزشی در مشهد افتتاح می‌شود‌

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۴۳۶۷۲

کلینیک هیئت پزشکی ورزشی در مشهد افتتاح می‌شود‌

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی گفت: کلینیک هیئت پزشکی ورزشی در مشهد افتتاح می‌شود که این مرکز تمامی خدمات بهداشتی درمانی را برای ورزشکاران‌می‌دهد.

سیدرضا گلدوزیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درمشهدمقدساظهار داشت: بارزسی‌ اولیه در 6 ماهه ابتدایی سال 96 از 468 باشگاه در مشهد انجام شده و نتایج گزارش اولیه به قسمت بازرسی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در ادامه برنامه‌های نیز از همین تعداد باشگاه بازرسی ثانویه انجام می‌شود، تصریح کرد: بیشترین تخلف مشاهد در باشگاه‌ها زیر پوشش نبودن بیمه خدمات درمانی افراد حاضر در باشگاه‌ها است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی گفت: در صورت آسیب‌دیدگی افراد حاضر در باشگاه‌ها و افراد دارای بیمه نباشند مدیر باشگاه باید دیه پرداخت کند. مورد تخلف دیگر‌ی که در باشگاه‌ها مشاهده شده است فروش مکمل در باشگاه‌هاس که این اقدام نباید صورت بگیرد.

گلدوزیان اظهار داشت: در ادامه برنامه‌های ورزشی کلینیک هیئت پزشکی ورزشی در مشهد افتتاح می‌شود که این مرکز تمامی خدمات بهداشتی درمانی را برای ورزشکاران‌می‌دهد.

وی اظهار داشت: همچنین برای بانوان روستائیان استان اکیپ سیار و سنجش ساختار قامتی را خواهیم داشت و مراکز ماساژ ورزشی را ساماندهی خواهیم کرد. طرح آشتی با ورزش را برای آموزش رشته‌های مختلف ورزشی برای دانش‌آموزان، کارمندان، و جوانان استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد