Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سی ان ان، پلیس آمریکا اعلام کرد مردی که روز گذشته (یکشنبه) به دلیل ادرار کردن در ملاء عام نزدیک کاخ سفید بازداشت شده بود، مقادیر زیادی اسلحه و چاقو داخل خودروی خود به همراه داشت.

افسران بخش سرویس مخفی آمریکا به سبب این اقدام ، پس از جستجوی خودروی این مرد، او را بازداشت کردند. این مرد نزدیک یک گالری هنری در منطقه خیابان هفدهم و خیابان پنسیلوانیا نزدیک کاخ سفید ایستاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس خودروی نیسان نقره ای رنگ وی مربوط به سال 2009 را جستجو کرد و متوجه شد او 9 اسلحه، 3 چاقو و چند نوع مهمات با خود به همراه دارد.

این فرد به افسران سرویس مخفی آمریکا و نیروهای پلیس اعلام کرد که قصد داشته به کاخ سفید برود تا با «مایک راجرز»، مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا و «جیمز متیس»، وزیر دفاع این کشور در خصوص موضوعی صحبت کند.

تاکنون جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است.

در ماه مارس سال جاری میلادی نیز یک شخص به دلیل ورود غیرقانونی به محوطه کاخ سفید و همین‌طور حمل سلاح خطرناک از سوی نیروهای سرویس مخفی آمریکا بازداشت شد. وی به کاکنان کاخ سفید گفته بود که از دوستان رئیس جمهور آمریکاست و با وی قرار ملاقات دارد.


انتهای پیام/

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویور‎ک‌پست، پلیس واشنگتن دی‌سی اعلام کرد فردی که خودروی او به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، کشته شده است.

براساس اعلام دپارتمان پلیس واشنگتن، واحدهای گشتی این دپارتمان دیشب در تقاطع خیابان‌ (پانزدهم و پنسیلوانیا) در نزدیکی کاخ سفید گزارش تصادف دریافت و پس از حضور در محل حادثه، جسد یک نفر را پیدا کردند.

هنوز جزئیات دیگری درباره این حادثه، علت یا انگیزه احتمالی آن مخابره نشده است.

کد خبر 6096862

دیگر خبرها

  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • چند دانشجو در آمریکا بازداشت شده‌اند؟
  • بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا