Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پالایشگاه نهم مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: با اجرای طرح مهارت آموزی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی، آموزش نیروهای بومی جویای کار در صنعت نفت و گاز کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید محمد مهدی هاشمی صبح امروز در برگزاری نخستین دوره توانمندسازی نیروهای بومی استان بوشهر در پالایشگاه نهم مجتمع گازی پارس جنوبی اظهار داشت: در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر و پالایشگاه نهم مجتمع گازی پارس جنوبی«فاز 12 پارس جنوبی» نخستین دوره آموزشی توانمندسازی نیروی بومی استان بوشهر برای اشتغال در فازهای پالایشگاهی در محیط کارگاهی این پالایشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پالایشگاه نهم مجتمع گازی پارس جنوبی بر نقش مهارت آموزی در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان جویای کار تاکید کرد و گفت: با اجرای طرح مهارت آموزی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی، آموزش نیروهای بومی جویای کار در صنعت نفت و گاز کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار است این مهم در بین پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی صورت می‌پذیرد تصریح کرد: با تلاش و همکاری کارکنان و واحدهای پالایشگاه نهم تاکنون 3 کلاس آموزشی برای پذیرش کارآموزان مهیا شده است.

سرپرست پالایشگاه نهم مجتمع گازی پارس جنوبی با بیان اینکه کسب و کار نیروهای بومی استان بوشهر در پارس جنوبی هیچ محدودیتی نیست افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های دقیق و نشست‌های تخصصی، برای پذیرش کارآموزان هیچ گونه محدودیتی نداریم و جوانان منطقه می‌توانند برای کسب مهارت‌های لازم در این دوره آموزشی حضور یابند.

هاشمی با بیان اینکه اولویت جذب نیروی بومی در صنایع پالایشگاهی با مهارت آموزان آموزش دیده در این دوره‌ها می‌باشد، اظهار داشت: در پایان دوره آموزشی گواهینامه آموزشی و رزومه از سوی پالایشگاه و فنی حرفه‌ای استان برای همه کارآموزان صادر می‌شود .

وی گفت: با اجرای این طرح کارآموزان آماده و مهیای حضور در صنعت نفت و گاز می‌شود و می‌توانند در فرصت‌های شغلی پیش رو وارد مجموعه صنعت شوند.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی

نتایج آزمون آموزگاری سوم اردیبهشت اعلام شد، اما موضوعی که پذیرفته شدگان و متقاضیان را نگران کرده است نحوه محاسبه نمره این آزمون است. به گفته شهروند خبرنگار ما نمره بومی فقط شامل حیطه اختصاصی و تخصصی است، اما در نتایج امسال نمرات عمومی را نیز محاسبه کرده اند که بر خلاف دفترچه آزمون است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام و تصویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شده است طبق دفترچه مجموع نمرات اختصاصی و تخصصی ضربدر ۴۰ درصد می‌شود نمره بومی، ولی سازمان سنجش نمرات عمومی را هم اضافه کرده که این خلاف دفترچه است.  در حـالـی کـه قـرار بـود نـمـره بـومـی فـقـط حیـطـه «اختصاصـی و تـخصصی» اعـمـال شـود ولی هر سه حیطه اعمال شده که این خلاف دفترچه ثبت نامی است.  طبق دفترچه راهنما امتیاز بومی شامل نمرات عمومی نمی‌شود.
آزمون قبلی آموزش و پرورش امتیاز بومی مجموع هر سه نمره بود گویا سیستم سازمان سنجش به روز نشده است خواهش می‌کنم اگر امکان دارد پیگیری کنید. نمرات لب مرزی زیادی جابه جا خواهد شد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو