Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید خدادادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به وجود تعدادی چاه آب کشاورزی مجاز فاقد شبکه برق در استان مرکزی و سطح کشور و سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک امسال برای تامین سوخت این چاه ها به صورت نمونه در این استان راه اندازی و در صورت موفقیت در سایر استان های کشور راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: متقاضیان چاه های آب کشاورزی که به صورت دیزلی اقدام به استحصال آب از این چاه ها می کنند می توانند با مراجعه به سامانه http://es.maj.ir ( سامانه پنجره واحد کشاورزی ) ثبت نام و برای تهیه سوخت اقدام کنند.
معاون مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این سامانه با سامانه ثبت احوال، سامانه ساما (سامانه آب منطقه ای) و سامانه تجارت آسان مرتبط است، همه دارندگان چاه آب دیزلی و موتور پمپ باید قبل از مراجعه به سامانه پنجره واحد اطلاعات خود را در سامانه ساما کامل ثبت و سپس برای ثبت نام دریافت سوخت به این سامانه مراجعه کنند.
هم اکنون حدود 2 هزار و 500 چاه آب کشاورزی مجاز دارای موتور دیزلی در استان مرکزی وجود دارد.
1955/3075/ خبرنگار: مهدی عظیمی*** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند