Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازبوشهر،اکبر مولایی ظهر دوشنبه در نشست مدیرکل و شورای معاونین آموزش و پرورش استان بوشهر با مشاور وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: نیاز است تا در زمینه مشکلات کمبود نیروی انسانی با توجه به افزایش تعداد بازنشستگان در چهار سال آینده در آموزش و پرورش چاره اندیشی شده و تدبیر لازم اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ضمن تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر برای تعامل بسیار خوب، شایسته و کارآمد با دانشگاه فرهنگیان گفت: به دلیل جدا شدن دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای از بدنه آموزش و پرورش، حس بدبینی نسبت به دانشگاه فرهنگیان از این نظر که ممکن است دانشگاه فرهنگیان از بدنه وزرات آموزش و پرورش جدا و به بدنه وزارت علوم وارد و تمامی املاک و مستقلات آن به این وزراتخانه منتقل شود، باعث دو دلی اداره کل و وزارت آموزش و پرورش شده بود و اهمیت خاصی به دانشگاه داده نمی‌شد.

مولایی بیان داشت: با هماهنگی با مدیرکل و در سطح وزرات آموزش و پرورش این مشکل کم کم مرتفع شد و ما حالا ارتباط بسیار خوبی با اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر داریم.امیدواریم که با نیازسنجی مشترک بین دانشگاه فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش بتوانیم پیش بینی دقیقی از نیاز‌های چند سال آینده آموزش و پرورش استان داشته و در رفع کمبود نیروی انسانی تمام همت و تلاش خود را به کار ببندیم.

وی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر آمادگی دارد تا با بسیج همه امکانات خود برای توانمندسازی و بهینه سازی نیروی انسانی فعلی در قالب آموزش‌های ضمن خدمت کوتاه مدت در مرکز استان و شهرستان‌ها اقدام کند. در این زمینه همکاری کامل را با اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با استفاده از نیروی انسانی کارآمد هیئت علمی و امکاناتی که دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در اختیار دارد، داشته باشد.

انتهای پیام /پ

آماده ارائه آموزش‌های ضمن خدمت به معلمان استان بوشهر هستیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین

طرح مهرآفرین به جهت جذب هزاران نیرو استخدامی تصویب شد یکی از سازمان‌هایی که از این جهت طرح جذب نیرو استفاده کرد آموزش و پرورش است، از طریق این طرح در جهت ارتقای کیفیت سطوح آموزشی افرادی را جذب می‌کند.

به گفته شهروند خبرنگار ایلامی ما با وجود اینکه بخشنامه اختصاص کد استخدامی برای معلمان مهرآفرین صادر شد، اما اکنون دیگر انجام نمی‌شود و متوقف شده است. با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، با وجود اینکه بخشنامه برای اختصاص کد استخدامی برای معلمان مهرآفرین به استان‌ها ابلاغ شده است، اما به یکباره از طرف آموزش و پرورش متوقف شد. بنده از استان ایلام پیام می‌دهم خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • حقوق حق التدریسی‌ها ۲ برابر می‌شود
  • رنجش معلمان ماده ۲۸ از شهریه بالای دوره مهارت‌آموزی
  • تعیین تکلیف دستمزد معلمان حق‌التدریس
  • کانون خدمت رضوی آماده همکاری با بهزیستی در استان بوشهر است
  • انعقادتفاهم نامه توانمندسازی منابع انسانی و تربیت نیروی متخصص و ماهر در خوزستان