Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان از اجرای طرح « احسان حسینی » در کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،سرپرست توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گیلان گزارشی از روند اجرای طرح « احسان حسینی » در استان ارائه داد.

محمدرضا جوادزاده ، سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گیلان، گفت: ماه محرم فرصت مناسبی است تا خیران و نیکوکاران با تاسی از سیره اهل بیت (ع) به یاری محرومان بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح « احسان حسینی » به منظور تقویت فرهنگ انفاق در جامعه و ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین نیازمندان اجرا می‌شود، افزود: مردم نوعدوست و نیکوکار گیلان و عزاداران امام حسین(ع) می‌توانند در قالب این طرح کمک‌های خود را به ادارات کمیته های امداد استان و مراکز نیکوکاری اهداء کنند.
جوادزاده، ترویج فرهنگ احسان و انفاق، ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین نیازمندان را از مهمترین اهداف طرح «احسان حسینی» عنوان کرد و گفت: اطعام نیازمندان و ایتام با مشارکت نیکوکاران از دیگر اهداف این طرح است .
وی با اشاره به اینکه کمک های نیکوکاران منحصر به دهه اول ماه محرم نیست، افزود : خیران می‌توانند تا پایان ماه صفر کمک‌های خود را در قالب کمک نقدی و سبد غذایی برای کمک به نیازمندان و ایتام به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مستقر در مساجد استان اهداء کنند.
سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان با اشاره به همکاری مطلوب هیات‌های مذهبی با این نهاد با هدف رسیدگی‌ به اقشار محروم جامعه ، گفت: هم افزایی، مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان موجب می شود تا گام‌های مؤثرتری برای کمک به محرومان برداشته شود.
شایسته ذکر است سال گذشته مردم نیکوکار گیلان در قالب اجرای طرح احسان حسینی یک میلیارد و 385 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند و امسال هم خیران می‌توانند علاوه بر کمک های حضوری، با شماره گیری کد#013*8877* کمک‌های خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)