Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:34:41 GMT

نماهنگ مولای یا حسین

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۴۵۳۲۸

نماهنگ مولای یا حسین


رسیده ماتم عزیز عالمین
خود خدا شده گریه کن حسین
آسمون میباره با نسیم ماتمت
بهترین شبای عمرهه شبای محرمت...
اشتراک گذاری گزارش خطا بازگشت به بالای صفحه .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها ریتم مداحی ویدیو

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نظر شما نام: ایمیل: * نظر: موسیقی نماهنگ مولای یا حسین نماهنگ فارسی و عربی مولا یا حسین با نوای حسن کاتب را در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آسمانها گرد و غبار حرمت باشد و بس سینه زنی واحد با نوای میثم مطیعی را در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید. میرسه از راه قافله شاه سینه زنی زمینه شب دوم محرم با نوای مهدی رسولی در هیئت ثارالله رهروان امام و شهدا زنجان در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید؛ میرسه از راه قافله شاه عمه سادات... ان الحسین مصباح الهدی سینه زنی واحد با نوای امیر عباسی شب دوم محرم 1396 هیئت ابن الرضا را در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید. بگو کجایی تاب دوری و هجران ندارم سینه زنی شور با نوای حاج محمود کریمی در شب دوم محرم در هیئت رایه العباس چیذر در تابناک می‌بینید و می‌شنوید سلام ما به کربلای اطهرت سینه زنی واحد با نوای امیر عباسی در شب دوم محرم هیئت ابن الرضا را در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید. به مژگان سیه کردی هزاران رخنه... سینه زنی شور با نوای حاج محمود کریمی در شب دوم محرم را در هیئت رایه العباس چیذر در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید. محمل نگه دارید و اینجا کربلاست سینه زنی واحد با نوای حاج محمود کریمی در شب دوم محرم در هیئت رایه العباس چیذر را در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید حسین سرباز ره دین بود سینه زنی دودمه با نوای حاج محمود کریمی در شب دوم محرم در هیئت رایه العباس چیذر در تابناک می‌بینید و می‌شنوید. الحمدالله الذی خلق الحسین سینه زنی زمینه با نوای حاج محمود کریمی در شب دوم محرم در هیئت رایه العباس چیذر در تابناک می بینید و می شنوید. فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید

 امین سالمی (رهبر ارکستر نوای آفتاب) ضمن بیان این خبر، عنوان کرد: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال جدید ۳۱ خردادماه و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد. او درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده توضیح داد: از سال ۱۳۸۷ که اجرا با ارکسترهای مختلفی را آغاز کردم، همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند،‌ توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود؛ چراکه عموما توانایی ارکسترها به دلیل حضور یک خواننده تحت‌الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آنطور که باید و شاید به چشم نمی‌آیند.

 ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۲ در دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • نماهنگ حریفت منم منتشر شد
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!
  • تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!
  • لحظات کشتار وحشیانه توسط جنگنده‎های اسرائیل
  • لحظات کشتار وحشیانه جنگنده‎های اسرائیل
  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم