Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان، از کشف ۶۰ هزار نخ سیگار خارجی و دستگیری یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازصاحب نیوز؛سرهنگ حسن نیکبخت در گفت و گویی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی اقدام به انبار و دپوی سیگار خارجی در انباری می کند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: پس از هماهنگی با مسئول قضائی از محل بازرسی کردند که تعداد سه هزار پاکت سیگار خارجی فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

این مسئول انتظامی بیان کرد: در این رابطه یک نفر شناسایی و دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

عامل ایجاد مزاحمت در فضای مجازی دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری فردی که در فضای مجازی برای شهروندان مزاحمت ایجاد می کرد خبر داد.

سرهنگ علی جعفری نژاد در گفت و گویی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان خمینی شهر مبنی بر اینکه فرد یا افراد ناشناسی در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر و درج مطالب توهین آمیز علیه او کرده اند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های تخصصی در فضای مجازی توسط تیم کارشناسی متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاه اش دستگیر شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را انتقام وخصومت شخصی از فرد شاکی دانست و تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق طلاهای خانم کهنسال در لنجان
فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان از شناسایی و دستگیری سارقی که طلاهای یک خانم کهنسال را سرقت کرده بود خبرداد.

سرهنگ غلامرضا افشاری در گفت و گویی افزود: در پی سرقت طلاهای یک خانم کهنسال در شهرستان لنجان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق تعداد هشت عدد الگنوی سرقتی به ارزش 70 میلیون ریال کشف شد.

گوشی های میلیاردی در اتوبوس مسافربری
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا، از کشف یک محموله گوشی تلفن همراه خارجی به ارزش سه میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ محمدحسین باباکلانی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد 100 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی با مارک آیفون کشف شد که راننده آن مدارک مربوطه گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ باباکلانی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال اعلام شده است افزود: در این خصوص راننده دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

واژگونی سواری پژو یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت
رئیس پلیس راه استان از واژگونی یک دستگاه سواری پژو در آزاد راه امیرکبیر و فوت سرنشین و مجروحیت راننده آن خبر داد.

سرهنگ حسین پورقیصری گفت : ماموران پلیس راه “نطنز-بادرود” از واژگونی یک دستگاه سواری پژو در آزاد راه امیر کبیر مطلع و به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک سواری پژو واژگون شده بود که متاسفانه سرنشین آن فوت و راننده خودرو مجروح شد.

این مسئول انتظامی بیان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای عدم توجه به جلو توسط راننده اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین میاندشت

سرهنگ حمزه بهرامی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید سالاری به یک دستگاه خودرو وانت نیسان و یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و جهت بررسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی صورت گرفته از این خودروها مقدار ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت ارزش سوخت مکشوفه را ۶۹۰ میلیون ریال اعلام و گفت: در این رابطه ۲ راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6100424

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • هندوانه با طعم تریاک
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین میاندشت
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه