Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر علوم در رشت گفت : به دانشجویان مقطع دکترا ماهانه 700 هزار تومان تسهیلات بانکی داده می شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان معاون آموزشی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها در دانشگاه گیلان گفت : برای دانشجویان مقطع دکترا امسال 110 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی شریعتی با بیان اینکه امسال اعتبار تسهیلات بانکی به دانشجویان دکترا 50 میلیارد افزایش یافته است افزود : سقف وام دانشجویان این مقطع تحصیلی امسال تغییری نکرده است تا همه دانشجویان دکترا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.وی در ادامه با اشاره به اینکه ایران با داشتن 2 دانشگاه علمی - کاربردی و فنی و حرفه ای توان بسیار بالایی برای کار آفرینی دارد گفت : متاسفانه بین دانشگاه ها و بازار کار فاصله بسیار زیادی است که این فاصله باید با کم شود تا بازار کار از افراد متخصص دانشگاهی پر شود.معاون آموزشی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری اضافه کرد : بهترین راه در زمان کنونی برای کمک به دانشگاه ها استفاده از خیران است.احمد رضی ریئس دانشگاه گیلان هم گفت : 17هزار دانشجو در این دانشگاه به تحصیل مشغول اند که 10 درصد آنها دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا هستند.داوود احمدی دستجردی رییس مجمع خیران دانشگاه گیلان هم گفت : نتیجه کمک خیران به دانشگاه ها و مراکز علمی تربیت دانشجویانی متخصص تر و متعهد تر است که می توانند آینده کشور را بسازند.دانشگاه گیلان نتیجه 7 هزار دانشجوی ورودی جدید دارد که 2هزار نفر از آنان در مقاطع ارشد و دکترا پذیرفته شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند

داود عباسی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مرند با بیان اینکه این شهرستان از نظر پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی رتبه اول استان را دارد گفت: میزان تحقق پرداختی تسهیلات بانکی برای مشاغل خانگی در شهرستان مرند در سال گذشته ۱۳۸ درصد بوده است

وی افزود: در سال گذشته برای تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان مرند مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود در حالی که بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به راه اندازی چندین واحد تولیدی بزرگ در شهرستان مرند طی ماه‌های آینده عنوان کرد: کارشناسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش بینی کرده اند که طی سالجاری نرخ بیکاری شهرستان مرند تک رقمی خواهد شد.

فرماندار مرند به پیشرفت محسوس صنعت فرشبافی در شهرستان مرند طی سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: برای ادامه روند پیشرفت فرش بافی و رقابت در بازار‌های فروش، نیاز اصلی به ایجاد خط تولید نخ در شهرستان می‌باشد که باید از تمامی سرمایه گذاران این بخش حمایت و پشتیبانی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی گیلان
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان
  • جزئیات تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳
  • ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی گیلان پرداخت شد
  • ضرورت تسهیل و تسریع پرداخت تسهیلات برای تحقق شعار سال
  • ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات
  • پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد