Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از دادگستری گلستان، هادی هاشمیان بیان کرد: با خروج این لوکوموتیو، گروهی متشکل از بازرس وزارت کار، بازپرس پرونده و نیروی انتظامی این لوکوموتیو را بررسی کردند.

وی ادامه داد: بازرس وزارت کار نتیجه بررسی‌های اولیه را اعلام کرده و گفته است که نظر نهایی پس از خروج لوکوموتیو دیگری که در فاصله دورتری از لوکوموتیو خارج شده قرار دارد، اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: هم اکنون کارگران در سه شیفت، ایمن سازی تونل محل انفجار را انجام می دهند تا مابقی لوکوموتیوهای احتمالی از تونل خارج و راه برای حضور و بررسی تیم کارشناسی هموار شود.

هاشمیان تاکید کرد: نظریه تیم کارشناسی، نظریه مشورتی است و پس از ارائه این گزارش به تیم کارشناسان رسمی قوه قضاییه و تایید آن در دادگاه قابل استناد است.

رئیس کل دادگستری گلستان به مردم استان و خانواده های کارگران آسیب دیده در این حادثه اطمینان داد که دستگاه قضایی تا استیفای حقوق مصدومان و خانواده های جان باختگان کوتاه نخواهد آمد و با مقصران حادثه در هر جایگاه و مقامی که باشند بدون اغماض برخورد می کند.

معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر ۱۳ اردیبهشت منفجر شد که بر اثر این حادثه ۴۳ نفر از کارگران معدن جان باختند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور عصر جمعه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان که با محوریت حادثه آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت برگزار شد، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی بامداد دو روز پیش، بخش زیادی از روستا را درگیر و خسارت زیادی به مردم وارد کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به خساراتی که این آتش سوزی به ساکنان منطقه وارد کرده است، افزود: ما منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت شروع آتش‌سوزی هستیم.

وی با بیان اینکه سازه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم کاملاً خشک و آماده اشتعال بودند، ادامه داد: به دنبال اظهار نظرهای غیر کارشناسی نیستیم و حتماً باید کار کارشناسی انجام شود.

فکور بر لزوم کمک‌رسانی به مردم برای اصلاح و بازسازی واحدهای حادثه دیده تاکید کرد و ادامه داد: بیان کرد: باید آمارهای درست و مناسب داشته باشیم و تعداد دقیق واحدهای تجاری و مسکونی و ابعاد این واحدها را مشخص کنیم، سپس آواربرداری انجام شود.

وی با بیان اینکه امروز باید برای سازه‌های آینده تصمیم بگیریم تا چنین حوادثی تکرار نشود، ادامه داد: می‌توان به جای سازه چوبی، از نمای چوب استفاده کرد تا مردم و کشور متحمل خسارت نشوند.

فکور با تاکید بر اینکه ایجاد روشنایی معابر در مناطق خسارت دیده برای تردد ماشین‌آلات و امنیت در شب ضرورت دارد، گفت: در بازنگری طرح هادی این روستا می‌توان از سازه بتنی با نمای چوب و یا محلول کند سوز روی سازه‌های چوبی استفاده کرد.

کد خبر 6095955

دیگر خبرها

  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم
  • بررسی عوارض زیست محیطی معدن مس دره زرشک به کجا رسید؟
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی