Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@23:50:32 GMT

گشایش یک مرکز بهداشت در مدرسه

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۴۵۸۵۵

گشایش یک مرکز بهداشت در مدرسه

یک خیر نیک اندیش تجهیزات خانه بهداشت را در مدرسه نمونه دولتی دکتر نوروزی بابلسر تامین کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، رییس آموزش و پرورش بابلسر گفت : این خیر گمنام با هدف رشد و توسعه بهداشت در محیط علمی برای دانش آموزان با اهدای بیش از 20 نوع از اجناس و لوازم بهداشتی به ارزش مبلغ بیش از 75 میلیون ریال را به این مدرسه اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمدرضا مهاجری نژاد افزود : ترازو ، فشارسنج ، برد بینایی سنجی ، تخت بیمار و جعبه کمک های اولیه ، از جمله موارد اهدایی این خیر نیک اندیش به این خانه بهداشت بوده است.

وی افزود : در شهرستان بابلسر خیران زیادی حضور دارند که امیدواریم با همکاری آنها در حوزه مدارس ، شاهد رشد و شکوفایی و توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان باشیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: این طرح از مدت چهار ماه گذشته با هدف شناسایی افراد مستعد و برتر در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی در از مدارس شمال استان آغاز شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح تعداد صدنفر دانش آموز برتر و علاقمند در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی شناسایی خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این طرح استعدادیابی رشته‌های هنری در جنوب و مرکز استان نیز اجرا خواهد شد و افراد علاقمند و برتر شناسایی و آموزش خواهند دید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • بمباران وحشیانه خانه‌ها و مدرسه‌ها در غزه