Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی؛بر اساس اعلام نظر هیئت داوران هفدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ، سازمان تولید اسکناس و مسکوک به دلیل طراحی اسکناس ۱۰ هزار ریالی جدید با طرح حافظیه، در بخش چاپ امنیتی موفق به کسب رتبه برتر شد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره سید محمود سلیمانی وند آذر، رئیس سازمان تولید اسکناس و مسکوک سیمرغ زرین چاپ را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چاپ اسکناس ۱۰ هزار ریالی با طرح حافظیه به صورت یک رو فولادی در نظر گرفته شده است و از ویژگی های امنیتی آن طرح مخفی(عددیک)، طرح مکمل(عدد یک)، واترمارک (پرتره حضرت امام(ره))، ریز نوشته، الکتروتایپ(عدد یک) و نخ امنیتی پنجره ای را می توان نام برد.

در طراحی این اسکناس با موضوع آرامگاه حافظ در پشت اسکناس، از نقوش ایرانی ـ اسلامی شامل آجرکاری، گل و مرغ، خطوط سیاه مشق، نقوش تزئینی به کار رفته در آرامگاه به همراه بیتی از حافظ به خط شکسته نستعلیق استفاده شده است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به شروع سفر‌های زائران ‎حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به‌صورت اسکناس) به مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس ‎مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.


پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.


فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • فال محمدرضا پهلوی هنگام افتتاح آرامگاه جدید سعدی | تصویر
  • دو بنای همشکل در ایران و ترکمنستان را بشناسید