Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار سید ضیاءالدین حزنی ظهر امروز در جمع مردم روستای چاهک موسویهضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ایام محرم‌الحرام برای ایرانیان زمینه بصیرت‌شناسی را محقق می‌کند، بنابراین حرکت شهدا به ما درس عزت، شجاعت و اقتدار می‌دهد.

وی با بیان اینکه تاریخ کربلا در حال تکرار است، بیان کرد: همان افرادی که در عاشورای حسینی سر امام حسین(ع) را از تن جدا کردند اکنون در سوریه، عراق و یمن سر فرزندان این مرز و بوم را از تن جدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الأنبیا(ص) با اشاره به اینکه دشمن کنونی همان دشمن گذشته است، تبیین کرد: باید از عاشورای حسینی و شهدای هشت سال دفاع مقدس درس بگیریم.

*حرکتی که شهید حججی انجام داد همان حرکتی بود که در کربلا انجام شد

سردار حزنی عنوان کرد: حرکتی که شهید حججی و سایر شهدا انجام دادند همان حرکتی بود که در دشت کربلا انجام شد، بنابراین باید از درس‌هایی که شهدا با خون‌های خود به ما آموختند بهره بگیریم.

*سپاه در رفع محرومیت به دولت کمک می‌کند

وی تأکید کرد: وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک به دولت در جاهایی که دارای عقب‌ماندگی است بوده و این ارگان تعهد کرده که به دولت در زمینه رفع محرومیت کمک کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الأنبیا(ص) مطرحکرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم و مسؤولان به جامعه خدمت می‌کنند، بنابراین آمادگی کمک به مردم را داریم.

سردار حزنی، سپاه پاسداران را متشکل از مردم دانست و یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی 39 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد همواره همراه مردم بوده است.

*سپاه برای رفع محرومیت از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند

وی با اشاره به اینکه در هر حوادثی که در تاریخ به وقوع پیوسته است سپاه پاسداران حضور داشته است، ادامه داد: سپاه پاسداران خود را از مردم و در کنار مردم می‌داند و برای رفع محرومیت از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الأنبیا(ص) بیان کرد: راهبردها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سپاه پاسداران برای مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌دوستی است.

سردار حزنی، حضور روحانیون را در کنار مردم و مسؤولان مهم ارزیابی کرد و گفت: روحانیت با حضور خود در جنگ تحمیلی دستاوردهای خوبی را به ارمغان آوردند.

وی همچنین پیرامون مشکلات مطرح شده در روستای چاهک موسویه، تشریح کرد: در زمینه آبرسانی و تأمین ساختمان اورژانس 115 در این روستا آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الأنبیا(ص) ادامه داد: افتخارات سپاه پاسداران در کنار مردم بودن است، بنابراین در زمینه مشکلات مطرح شده بخشداران، فرماندار و مسؤولان مربوطه بررسی‌‌های لازم را انجام دهند و آمادگی داریم که 50 درصد امورات را از طریق قرارگاه قرب کوثر پیگیری کنیم.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ امیر سرتیپ دوم کیومرث شرفی معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سند وفاداری ارتش تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن است که از این تعداد ۴۶ هزار شهید متعلق به نیروی زمینی ارتش است.
شرفی افزود: هر چه داریم از شهداست و اقتدار امروز کشور مدیون خون شهداست.
شرفی با بیان اینکه نیروی مسلح کشور در دفاع مقدس همکار و در کنار یکدیگر بودند  تصریح کرد: ارتش در کنار سپاه پاسداران و انتظامی است و ثابت کرد که فدای ملت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارتش فدای ملت ایران است/ اثبات وفاداری با تقدیم ۴۶ هزار شهید
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود
  • درون اتاق جنگ ایران و لحظه آغاز حمله به اسرائیل
  • دشمن تجاوزی داشته باشد با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه خواهد شد
  • ببینید | تشریح عملیات موشکی و پهپادی وعده صادق از زبان فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء
  • تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
  • نگاه مدیریت شهری به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه سرمایه ای است
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردو‌های جهادی است
  • سردار عابد: قرارگاه خاتم ما می‌توانیم‌ را تحقق عینی بخشید‌
  • هر حرکتی برعلیه ایران انجام دهید، نیروهای مسلح ما پشیمانتان می‌کنند