Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ‌‌احیای‌ امر به معروف و نهی از منکر عزم جدی‌تر مسئولان را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، سردارمحسن کریمی ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تفرش با اشاره به قانون امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: با تهیه و تنظیم قانون امر به معروف و نهی از منکر، مشکلات سابق برای آمرین به معروف کاهش پیدا کرده و حمایت‌های قانونی بیشتری از آنها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قانون در اجرای امربه معروف و نهی از منکر امری مهم است. مشکلات جامعه، عزم جدی‌تر مسئولان برای احیای فریضهامر به معروف و نهی از منکر را می‌طلبد، امر به معروف و نهی از منکر تنها خلاصه به یک یا دو مورد نیست و عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی را در برمی‌گیرد.

سردار کریمی اضافه کرد: آگاهی از معروفات و منکرات و شرایط و روش‌های آن نیازمند آموزش است تا یک فرد آمر به معروف در عمل بداند که چگونه کار خود را انجام دهد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بر ضرورت توجه ویژه به مقوله امر به معروف و نهی از منکر گفت: باید بی‌تفاوتی‌ها نسبت به این فریضه مهم، کم شود و بحث تذکر لسانی جدی‌تر در جامعه اجرا شود. در اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید همفکری بیشتری شود تا مردم نیز در این خصوص احساس مسئولیت کنند، امر به معروف تنها با انجام اقدامات سلبی پیشرفت نمی‌کند.

وی عنوان کرد:قیام امام حسین (ع) نشانگر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر است که در نهایت از ارزشمندترین دارایی خود گذشتند تا حق را احیا و سرمایه‌های اسلام را زنده کنند،اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراموش شود، نام و یاد خدا فراموش و تضاد طبقاتی در جامعه حاکم می‌شود.

سردار کریمی با اشاره به اهمیت سواد رسانه‌ای، بیان کرد: روی این مسئله باید بیشتر کار شود چرا که کانال‌ها و شبکه‌های متعددی در فضای مجازی قصد تخریب و تضعیف اعتقادات را انجام می‌دهند و اگر عزم ملی نباشد از عهده آسیب‌های اجتماعی برنمی‌آییم این درحالی است کهنجات جامعه از تهاجم فرهنگی عزم جدی‌تری می‌طلبد.

وی افزود:ما امروز در شرایطی قرار داریم که فناوری‌های نو، همه جا را فرا گرفته است که می‌توان به ماهواره، اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و رسانه های دیگر اشاره کرد و مدیریت این شبکه‌ها خارج از کنترل است پس باید تلاش کرد با بالا بردن سطح سواد رسانه‌ای بستر را برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی فراهم آوریم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزیبا اشاره به تأثیر فضای مجازی در زندگی افراد جامعه خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم موضوع سواد رسانه‎ای در افراد جامعه تقویت شود و مردم نسبت به آسیب‌های فضای مجازی مطلع شوند چراکهدر سواد رسانه‌ای یاد می‌گیریم کمترین آسیب را از فضای مجازی و بیشترین منفعت را از این فضا بگیریم.

انتهای پیام/

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای بازیکنی که فراموش شده بود

به گزارش خبرنگار مهر، تنها ۵ هفته تا پایان فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر زمان باقی است و برخی از تیم‌ها برای قهرمانی و برخی دیگر برای بقا تلاش می‌کنند. تیم فوتبال هوادار در این فصل نوسانات زیادی داشته و با گذشته ۲۵ هفته با ۲۸ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و همچنان خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند.

هوادار در ابتدای فصل با محمود فکری کار خود را آغاز کرد اما این مربی نتوانست انتظارات مدیران این باشگاه را برآورده سازد و پس از شکست سنگین ۵ بر صفر برابر سپاهان در هفته سیزدهم، فکری از هدایت هوادار کنار رفت و مسعود شجاعی در اولین چالش رسمی خود به عنوان سرمربی، هدایت تیم سابق خود را عهده دار شد.

هوادار با حضور شجاعی توانست نتایج به مراتب بهتری را نسبت به نیم فصل اول کسب کند و یکی از عواملی که در امتیاز گیری تیم شجاعی نقش داشته، درخشش داریوش شجاعیان هافبک باسابقه بنفش‌پوشان است.

شجاعیان که سابقه حضور در استقلال تهران را دارد پس از جدایی از جمع آبی‌پوشان راهی تیم هوادار شد اما در فصل‌های اخیر نتوانسته بود کیفیت همیشگی خود را نشان دهد. شجاعیان از زمان حضور شجاعی روی نیمکت هوادار در اکثر دیدارها به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین می‌شود و در ۵ دیدار اخیر تیمش توانسته آمار بسیار خوب ۵ گل در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را از خود به جای بگذارد.

او در حال حاضر و با به ثمر رساندن ۶ گل بهترین آمار را در بین سایر هم تیمی‌های خود دارد و کادر فنی هوادار امیدوار است تا این بازیکن روند رو به رشد خود را در ۵ دیدار باقی مانده تا پایان لیگ برتر حفظ کند.

همچنین شجاعیان نسبت به دقایقی که در زمین بازی حضور داشته توانسته هر ۲۱۶ دقیقه یکبار برای هوادار گلزنی کند؛ او همچنین تا به اینجای مسابقات، دو پاس گل نیز برای هم تیمی‌های خود ارسال کرده است. تیم فوتبال هوادار در هفته بیست و ششم باید روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران انزلی رو در روی ملوان قرار گیرد که این بازی مصاف دشواری برای شاگردان شجاعی محسوب می‌شود.

کد خبر 6096159

دیگر خبرها

  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان