Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- کارگران شهرداری کرمانشاه نسبت به عدم پرداخت حقوق معوقه خود معترض‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگران روزمزد و شرکتی شهرداری کرمانشاه از ماه‌ها پیش نسبت به عدم پرداخت معوقات خود معترض بودند و اعتراض خود را نسبت به عدم پرداخت به موقع حقوق و مطالبات بیان داشتند.

یکی از کارگران شهرداری کرمانشاه به خبرنگار مهر، گفت: سه ماه است که حقوق نگرفتم، این ایام نیز که مدارس باز شده‌اند و مشکلات معیشتی‌امدو چندان شدهو مجبور شدم برای خرید و ثبت نام و مدرسه فرزندم از اطرافیان پول قرض بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲۷ سال است که در شهرداری کرمانشاه مشغول به کارم و چیزی به بازنشستگی من نمانده است اما طی یکی دو سال اخیر همواره با مشکل پرداخت معوقات مواجه بودیم و سه سه ماه و بعضا ۴ ماه نیز حقوق نگرفتیم. ما پرسنل شهرداری بدبختیم و نیاز به شهردار خوب داریم.

وی بیان کرد: در سال های گذشته سر برج نهایتا با یک یا دو روز تاخیر حقوق می گرفتیم امسال از سال گذشته تاخیرهای زیاد در پرداخت معوقات را شاهد هستیم.

یکی دیگر از کارگران روزمزد شهرداری نیز به خبرنگار مهر، گفت: ۳ ماه است که خبری از حقوق و معوقات نیست و به سختی روزگار میگذارنیم ایا مسئولان حاضراند هر سه ماه یکبار حقوق بگیرند..

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

tags # بازنشستگی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • حقوق بگیران بخوانند/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می کند؟
  • ماجرای جنجالی شدن کف حقوق ۱۵ میلیونی کارگران | آیا حقوق ۱۵ میلیونی برای کارگران تصویب می‌شود؟
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • (اینفوگرافیک) با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟ (اینفوگرافیک)
  • حقوق ۱۴۰۳ بدون تغییر / حق مسکن کارگران افزایش نیافت
  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است