Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛امیر سرتیپ دوم حسین فیروزیان فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق ارتش در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: ورزش برای یگان‌های نظامی بویژه کارکنان پایور و وظیفه یک امر واجب و لازم است.
وی افزود: یک فرد نظامی در صورتی می‌تواند در مقابل دشمن ایستادگی کند که از سلامتی روح و روان برخوردار باشد که این امر جز با ورزش امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام // م. ا.
برگزاری ورزش صبحگاهی در فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور عصر امروز در حاشیه این بازدید گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ روح الله حسین زاده بیان کرد: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

کد خبر 6088044

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • حمله پهپادی سنگین حزب الله به بندر حیفا اسرائیل+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ تن
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم