Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - احتمالاً شما هم از آن دسته افرادي هستيد که تلفن هوشمند اندرويديتان در ابتداي خريد عملکرد خوبي داشته اما پس از مدتي قدرت آن کاهش يافته است. اين يک مشکل رايج در دستگاه هاي اندرويدي است و نبايد زياد در خصوص آن نگران باشيد. در ادامه قصد داريم شما را با 7 راه ساده براي سرعت بخشيدن به تلفن هاي هوشمند اندرويدي آشنا کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


1- مشکل را شناسايي کنيداولين کاري که بايد انجام دهيد شناسايي کردن مشکل است. آيا يک يا چند برنامه در شکل گيري اين مشکل نقش داشته اند و يا خود سيستم دچار بروز چنين مشکلي شده است؟ ابزار Trepn Profiler محصول شرکت کوالکوم قادر است بار موجود روي هر هسته از پردازنده را به صورت ريل تايم به کاربر نشان دهد.
اين اپليکيشن همچنين مي تواند يک بررسي اجمالي از ترافيک شبکه براي هر دو بخش واي فاي و ديتاي موبايل به تصوير بکشد. نشان دادن بارهاي موجود روي پردازنده گرافيکي و همچنين ميزان رم استفاده شده از ديگر قابليت هاي اين اپليکيشن به شمار مي روند.

Trepn Profiler قادر به ايجاد پروفايل هاي مختلف است و روش هاي مختلفي براي نمايش داده هاي انباشته شده را نيز شامل مي شود. شما مي توانيد داده پروفايل ها را براي نمايش و تجزيه و تحليل به صورت آفلاين ذخيره نماييد و حتي عملکرد برنامه هايي که در حال اجرا هستند را مورد بررسي قرار دهيد.

2- فضاي ذخيره سازي تلفن هوشمند خود را آزاد کنيدتمام عکس هايي که گرفته ايد و تمام برنامه هايي که نصب کرده ايد ممکن است روي تلفن هوشمند شما تأثير گذار باشند. به عبارت ديگر کمبود فضا در تلفن هاي هوشمند اندرويدي يکي از دلايل اصلي کند شدن آن ها است.

با رفتن به تنظيمات و مراجعه به بخش Storage مي توانيد بفهميد که چه ميزان از فضاي ذخيره سازي تلفن هوشمندتان آزاد است. يکي از ساده ترين راه ها براي آزاد کردن فضاي ذخيره سازي جهت بهبود عملکرد سيستم پاک کردن اپليکيشن هاي بلا استفاده به شمار مي رود.

يک راه ديگر نيز براي آزاد کردن فضاي ذخيره سازي دستگاه هاي اندرويدي وجود دارد. فايل هايي که دانلود کرده ايد احتمالاً هنوز هم بخشي از فضاي ذخيره سازي تلفن شما را به خود اختصاص داده اند. در بخش Storage روي گزينه Downloads ضربه بزنيد، فايل مورد نظر خود را انتخاب و سپس نسبت به حذف آن اقدام نماييد.

بسياري از برنامه هايي که نصب کرده ايد با ايجاد حافظه کش قصد دارند تا به عمليات هاي اجرايي سرعت ببخشند. در نگاه کلي اين اقدام مؤثر است اما اگر از يک فضاي ذخيره سازي محدود استفاده مي کنيد اين عمل به جاي مفيد بودن مي تواند به ضرر شما تمام شود. براي آزاد کردن اين فضا روي Clear cached data ضربه بزنيد و سپس گزينه OK را انتخاب نماييد.

فايل هاي بلا استفاده بيشتر ديگري نيز هستند که به واسطه پاک کردن آن ها مي توانيد فضاي ذخيره سازي تلفن هوشمند خود را آزاد کنيد.
در بخش Storage با نگاه کردن به گزينه Available مي توانيد ميزان فضاي ذخيره سازي آزاد تلفن خود را ببينيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۴۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اسکلت‌های 5 هزارساله که به شیوۀ «مافیا» قربانی شده بودند (+عکس)

 یک مطالعه جدید روی بقایای اسکلتی دو زن که در یک مکان نوسنگی میانه (۴۲۵۰-۳۶۰۰ قبل از میلاد) در سن پل توقوآ شاتو در جنوب فرانسه کشف شدند، نشان می‌دهد آن‌ها با روش عذاب‌آوری به قتل رسیده‌اند که امروزه مافیا هنوز از آن استفاده می‌کند: بستن گردن به پاهای خم‌شده تا جایی که فرد دچار خفگی شود و بمیرد. 

به گزارش فرادید، سن پل توقوآ شاتو در دره مرکزی رون، یک مکان تجمع در دوران نوسنگی میانه بود، نه یک سکونتگاه مسکونی. در حفاری‌ها، سیلوها و گودال‌های متعددی حاوی سنگ‌های خردشده، سگ‌های قربانی، سرامیک و سنگ‌ریزه کشف شد. همچنین در برخی گودال‌ها بقایای انسان پیدا شد، به ویژه در دو گودالی که توسط یک سازه چوبی پوشیده شده که با انقلاب تابستانی و زمستانی مطابقت دارد. 

یکی از این گودال‌ها به نام گودال ۶۹، به شکل یک سیلوی ذخیره‌سازی است، اما هیچ اثری از دانه‌ها یا آتش‌سوزی در آن وجود ندارد (یک روش ضدعفونی برای سیلوهای ذخیره‌سازی واقعی). این گودال در عوض حاوی اسکلت‌های سه زن بود، یکی در مرکز گودال به سمت چپش با یک گلدان نزدیک سرش و دو نفر دیگر زیر یک برآمدگی قرار داشتند.

دومی به پشت قرار داشت و پاهایش خم شده بود و یک سنگ آسیاب سنگین روی جمجمه‌اش قرار داشت. سومی روی شکمش بود و گردنش روی سینه زن دوم بود. زانوهای او هم خم شده و دو تکه سنگ آسیاب بر پشتش بود. 

اگر از بالا به گودال در زمان دفن نگاه می‌کردید، فقط اولین زن قابل رویت بود. دو زن دیگر بخاطر برآمدگی از دید پنهان شده بودند. آن‌ها نیز جمع شده بودند، طوری که انگار قطعات سنگ آسیاب به زور هنگام قرار دادن اجساد در موقعیت، جا داده شده باشند. 

اگر آن‌ها هنوز زنده بودند، به جهت قرار گرفتنشان زیر برآمدگی گودال، دیگر نمی‌توانستند حرکت کنند و نفس کشیدن برایشان بسیار دشوار می‌شد. در چنین موقعیتی، مرگ نسبتاً سریع اتفاق می‌افتد، حتی اگر قربانیان تخدیر یا ضرب و شتم نشده باشند.

چنین موقعیتی منجر به تهویه ناکافی و کاهش حجم خون پمپاژشده توسط قلب میشود که می‌تواند منجر به توقف فعالیت الکتریکی بدون پالس و یا ایست قلبی شود. برخی از افراد نسبت به دیگران حساس‌تر هستند، اما فشار گردنی یک عامل تشدیدکننده است، مانند انسداد بینی و دهان. 

موقعیت خیره‌کننده اندام تحتانی زن سوم نیز قابل‌توجه است. پاهای او با تجزیه بدن به پهلو فرو ریخته بودند و از قرارگیری آن‌ها روی جسد، به نظر می‌رسد زانوها کمی بیش از ۹۰ درجه خم شده‌اند و پاها کم و بیش عمودی نگه داشته شده بودند. با توجه به موقعیت زن، این وضعیت نشان‌دهنده مورد بالقوه‌ای از خفه کردن با طناب است.

در این سناریو، زن روی شکم خود قرار داشت و یک طناب به مچ پا و گردنش متصل بود. این واقعیت که زن توسط سنگ‌های آسیاب و برآمدگی گودال ذخیره‌سازی دچار انسداد شده، همراه با احتمال اتصال مچ پاهای او به گردنش، فرضیه دفن شدن در عین زنده بودن را تأیید می‌کند. در غیر این صورت، فشارهای فیزیکی شدت کمتری داشته، به ویژه با توجه به اینکه سنگ‌های آسیاب از بیرون قابل مشاهده نبودند. 

شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد از این روش به عنوان روشی برای قربانی کردن انسان از سایر مکان‌های نوسنگی در اروپا استفاده شده است. تیم تحقیقاتی در حال مستند کردن این روش در صحنه‌های صخره‌نگاره و تدفین ۱۶ گور در ۱۴ مکان باستان‌شناسی است که از جمهوری چک تا اسپانیا امتداد دارند و در محدوده زمانی ۳۵۰۰ از تا ۵۴۰۰ قبل از میلاد هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • کشف اسکلت‌های 5 هزارساله که به شیوۀ «مافیا» قربانی شده بودند (+عکس)