Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استقلال و سپيدرود امروز در حالي به مصاف هم مي روند که اخبار مختلفي درباره وضعيت سرمربي گري استقلال به گوش مي رسد.
به گزارش خبرگزاري آريا ، چند روز پيش نيز شايعاتي درباره محمد نوازي به گوش رسيد، او که زماني در استقلال آنقدر مي درخشيد که به ماکت آسيايي بکام معروف شده بود به عنوان گزينه موقت سرمربي گري در استقلال معرفي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته مي شد که وي در ديدار با سپيدرود قطعا بر روي نيمکت مي نشيند.
نوازي اما در اينباره به جام جم آنلاين گفت: «چنين خبري صحت ندارد. باور کنيد آن خبر سر کاري بود!»
وي عنوان کرد: «نميدانم آن شايعه عجيب از کجا آمد و انتشار دهندگان اين شايعه به دنبال چه چيزي بودند.مي خواستند من را اذيت کنند. »
نوازي در پايان گفت: « آرزو مي کنم استقلال از قعر جدول جدا شد چرا که به هيچ عنوان جايش آنجا نيست. براي تيم محبوبم آرزوي موفقيت مي کنم.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی

به گزارش ورزش سه، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، سیاوش اکبرپور سرمربی جوان استقلال ملاثانی از فردا در تمرینات نماینده خوزستان حاضر در لیگ دسته اول حاضر خواهد شد و تا پایان فصل در کنار تیم خواهد ماند.

در بیانیه باشگاه استقلال ملاثانی در خصوص اخرین وضعیت تیم چنین آمده است: «باتوجه به رایزنی ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه ، پس از بازی با سپاهان ، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.سیاوش  اکبرپور از عدم توجه مسئولان استان به ویژه مدیران صنایع و بی تفاوتی آنان در قبال فوتبال خوزستان خصوصا عدم حمایت مالی آن ها از باشگاه مردمی استقلال ملاثانی به شدت ناراحت بوده و همین امر موجب نگرانی و اعلام کناره گیری وی شد.»

دیگر خبرها

  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • خوش و بش محمد صلاح با مویس، سرمربی حریف پس از به ثمر رسیدن گل دوم وست هم
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!