Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

الکل باعث کاهش ميل جنسي مي شود
خوراکي هايي که باعث اختلال در ميل جنسي مي شوند
برخي خوراکي ها مي توانند روي ميل جنسي افراد مختلف تاثيرات منفي بگذارند و نيروي جنسي آنان را مختل کنند.
همه ما هر روز خبرهايي را مي شنويم که از تأثير مواد غذايي مختلف بر سلامت جسمي و روحي مي گويند، خبرهايي که به ما توصيه مي کنند چه بخوريم تا زندگي سالم و عمري طولاني داشته باشيم و چه نخوريم که به بيماري هاي مختلف مبتلا نشويم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کمتر حرفي در مورد تأثير مواد غذايي و خوراکي بر ميل جنسي زده مي شود، اين در حالي است که همه کارشناسان و خود ما از اهميت نقش اين غريزه در زندگي خودمان با خبر هستيم. به همين دليل در اين گزارش شما را با غذاهايي آشنا مي کنيم که موجب کاهش ميل جنسي مي شود و بر نحوه ترشح هورمون ها در بدن اثر منفي دارند:
- اثر مخرب الکل بر ميل جنسي
شايد ميزان محدودي الکل بر ميل جنسي اثر مخربي نداشته باشد، اما نوشيدن هر روز مقدار مشخصي الکل قطعاً رسيدن به نقطه ارگاسم را دچار مشکل مي کند و مانع از تجربه يک رابطه جنسي لذت بخش مي شود.
- کم شدن ميل جنسي با مصرف زياد دانه سويا
در حالي که دانه هاي سويا منبعي سرشار از پروتئين هستند، مصرف مقدار زيادي سويا در هر روز موجب کاهش تستسترون، کاهش تعداد اسپرم و در نتيجه کم شدن ميل جنسي مي شود.
- مصرف زياد گوشت قرمز و کاهش قواي جنسي
از آنجايي که برخي انواع گوشت قرمز حاوي مقداري هورمون هاي اضافي هستند، مصرف بيش از حد آنها مي تواند تعادل طبيعي هورمون ها در بدن را بر هم بزند. به طور کلي، گوشت هاي قرمز منبعي غني از پروتئين و روي هستند که به تقويت ماهيچه ها کمک مي کند و مانع از تجميع چربي ها مي شود. در نتيجه، مصرف به اندازه اين گوشت لذيذ هم به بدن شما نفع مي رساند و هم اينکه مانع آسيب ديدن قواي جنسي شما مي شود.
- نعناع و کاهش ميل جنسي مردان
احتمالاً از ديدن نام نعناع در اين فهرست تعجب کرده ايد، ولي نعناع به طرز شگفت آوري ميل جنسي انسان به خصوص مردان را سرکوب مي کند. جوهر نعناع، اثر مستقيمي بر کاهش تستسترون و به دنبال آن کمتر شدن ميل جنسي دارد.

مصرف مقدار زيادي سويا در هر روز موجب کاهش تستسترون و کاهش تعداد اسپرم ميشود
- مصرف غذاهاي سرخ کرده و کم شدن ميل جنسي
خوراکي هاي سرخ شده نه تنها براي سلامتي ما مضر هستند و موجب چاقي مي شوند، بلکه بر زندگي جنسي ما هم اثر مخربي دارند. چربي هاي ترنس موجود در اين غذاها که موجب توليد بيش از حد اسپرم در بدن مي شود، تأثير مستقيمي بر کاهش ميل جنسي زنان و مردان مي شود.
- شکلات و کم شدن ميل جنسي
شکلات يکي از محبوب ترين و لذيذترين خوراکي هاي است که هر فردي در زندگي تجربه مي کند، خوراکي که ترکيبات آن موجب ترشح هورمون شادي يعني اندروفين مي شود. گرچه، شادي و خوشحالي يکي از نعمت هاي بي نظير در زندگي است، ولي همين خوراکي هوس انگيز کسالت، کرختي و کاهش ميل جنسي را به دنبال دارد.
- شيرين بيان و سرکوب ميل جنسي
اين گياه که عموماً در صنعت شکلات سازي، چاي گياهي و برخي نوشيدني ها استفاده مي شود، حاوي مقدار قابل توجهي فيتواستروژن است که اثر منفي بر سطح تستسترون دارد. طبيعي است، چنين عاملي ميل جنسي را به شدت کاهش مي دهد.
منبع : hidoctor.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان؛ اداره کل هواشناسی لرستان امروز دوازدهم اردیبهشت در اطلاعیه‌ای در خصوص تحلیل شرایط جوی استان، اعلام‌ کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، از امروز تا روز شنبه شاهد فعالیت سامانه بارشی بر روی جو منطقه می‌باشیم. 

در این مدت علاوه بر افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید لحظه‌ای در همه نقاط استان رگبار باران، رعد و برق، در برخی نقاط رگبار تگرگ، احتمال وقوع صاعقه پیش بینی می‌شود.

شایان ذکر است پتانسیل بارشی در روز‌های چهارشنبه و جمعه نمود بهتری خواهد داشت و تمرکز بارش‌ها این سامانه غالبا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب می‌باشد. 

پیرو هشدار‌های صادره (زرد و نارنجی) و نیز بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در سطح منطقه وقوع مخاطراتی همچون اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده ها، اختلال در تردد، آبگرفتگی معابر و ایجاد رواناب، سیلابی شدن مسیل ها، بالا آمدن سطح آب روخانه‌های فصلی و خشکه رود‌ها، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی، احتمال نفوذ غبار  انتظار می‌رود؛ لذا توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی در دستور کار قرار گیرد.

از نظر نوسانات دمایی، از امروز تا روز جمعه شاهد کاهش دما‌های روزانه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • سم زدایی کبد با نخوردن این خوراکی پرطرفدار !
  • خوراکی‌هایی که بهتر است با معده خالی خورده نشوند
  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • مناسب‌ترین میوه‌ها برای بیماران دیابتی
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • بی‌نمک زندگی کنید!
  • خوراکی‌هایی که افسردگی شدید می‌آورند
  • هشدار مرکز پژوهش‌های مجلس درباره سبد غذایی خانوار