Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه تنش‌ها بین آمریکا و کره شمالی مشاور امنیت ملی کاخ سفید هم در این باره صحبت‌هایی مطرح کرده است.

خبرگزاری فارس: مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز دوشنبه در جمع اعضای یک اندیشکده، گفته که حمله کره شمالی به آمریکا، «خودکشی» خواهد بود.

در ادامه تنش‌ها بین آمریکا و کره شمالی مشاور امنیت ملی کاخ سفید هم در این باره صحبت‌هایی مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه کره شمالی امروز دوشنبه، سخنان دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل را «اعلان جنگ به کره شمالی» خواند و هشدار داد که کره شمالی حق هدف قرار دادن بمب‌افکن‌های استراتژیک آمریکا را برای خود محفوظ می‌داند.

این هشدار با واکنش سخنگوی کاخ سفید مواجه شد و او مدعی شده که آمریکا به کره شمالی اعلان جنگ نکرده است.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید هم که امروز میهمان یک اندیشکده آمریکایی بود، درباره کره شمالی و هشدار وزیر خارجه این کشور واکنش نشان داد.

«هربرت ریموند مک مستر» مدعی شد که حمله کره شمالی به آمریکا، «خودکشی» خواهد بود.

این مقام بلندپایه کاخ سفید همچنین گفت که «ما می‌خواهیم از جنگ با کره شمالی اجتناب کنیم ولی نمی‌توانیم این موضوع(جنگ با کره شمالی) را دست‌کم بگیریم».

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «جان کربی» هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز سه شنبه در مصاحبه ای ادعا کرد: به زودی شاهد ورود محموله های آرد به غزه از طریق یک گذرگاه جدید خواهیم بود.

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در ادامه مدعی شد: ما به سختی کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که توافق تبادل اسیران در غزه حاصل می شود! این توافق موضوع اصلی دیدارهای «بلینکن» (وزیر خارجه آمریکا) در سفر اخیرش به خاورمیانه (غرب آسیا) است.

«جان کربی» در ادامه گفت: چین می‌خواهد از نفوذ و تماس‌ های خود با تهران برای ایجاد ثبات و امنیت در منطقه استفاده کند و ما از این تلاش‌ ها استقبال می‌ کنیم. ما از جزئیات تماس‌ هایی که چین انجام می‌ دهد و اینکه آیا این تماس‌ ها منجر به موافقت حماس با توافق (تبادل زندانیان) می‌ شود، اطلاعی نداریم.

وی ادامه داد: ما نمی‌ خواهیم شاهد تهاجم بزرگ (از سوی اشغالگران قدس) به رفح باشیم که جان بیش از یک میلیون نفر را به خطر می اندازد. توافق زندانیان منجر به توقف جنگ به مدت ۶ هفته در همه جا خواهد شد.

این مقام کاخ سفید بدون اشاره به فراگیری خشم دانشجویان کشورش از تداوم جنایت های اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم فلسطین، در واکنش به تسخیر ساختمان دانشگاه کلمبیا در نیویورک توسط دانشجویان، ادعا کرد که رئیس جمهور آمریکا معتقد است اقدام دانشجویان دانشگاه کلمبیا برای تسخیر ساختمان قطعا رویکرد غلطی است و با تظاهرات مسالمت آمیز ناسازگار است!

این در حالیست که پس از خودداری دانشجویان معترض حامی فلسطین از جمع‌آوری چادرهای برپاشده در محوطه دانشگاه کلمبیا، مقامات این دانشگاه شروع به تعلیق دانشجویان کردند.

این اقدام دانشگاه کلمبیا در حال آغاز شده است که تشکل دانشجویی «آیوی لیگ / ۸ دانشگاه پرآوازه خصوصی آمریکا) در بیانیه‌ای از به بن‌بست رسیدن مذاکرات پایان تحصن خبر داده بود.

کد خبر 6093484

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: همچنان با حمله اسرائیل به رفح مخالفیم
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • کاخ سفید: اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • کاخ سفید : اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید