Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک گفت: امسال بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال به دلیل اجرای طرح‌های فاضلاب شهرستان اندیمشک اختصاص یافته است.

علی رضا بنیادی فر در در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: نیروی انسانی مهم‌ترین نیازها و ارکان بخش‌های مختلف اجرایی است و در صورت توجه به خدمات این حوزه با افزایش کارایی نیروی انسانی، رضایت شهروندان از خدمات بخش‌های مختلف اجرایی و اداری بیش از گذشته تقویتمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به مشکل عدم پرداخت حقوق برخی کارکنان مرتبط با اداره آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک، افزود: عدم پرداخت مناسب حقوق کارکنان و فقدان تجهیزات مورد نیاز اجرای طرح‌های عمرانی، مشکلات جدی برای آب و فاضلاب شهرستان ایجاد کرده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، اقدامات لازم برای رفع مشکلات حقوق کارکنان و تهیه تجهیزات مورد نیاز اداره آب و فاضلاب شهرستان انجام شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک با اشاره به لزوم تأمین منابع مالی برای اجرایطرح‌های مرتبط با حوزه آب و فاضلاب در شهرستان، عنوان کرد: بهبود سیستم‌های مالی ودرآمد زایی و مقابله با مشترکین غیر مجاز از جمله این برنامه‌ها است و با اجرای این 500مشترک غیر مجاز در شهرستان از خدمات مجاز و قانونی برخوردار شدند.

وی گفت: هم چنین یکی از مشکلات عمده اداره آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک، عدم برخورداری و به کار گیری ماشین آلات فرسوده بود که با پیگیری‌های انجام شده بیش از 300 میلیون ریال به خدمات این حوزه اختصاص یافته است و با اجرای خدمات این حوزه ظرفیت اداره آب و فاضلاب شهرستان در تأمین نیاز شهروندان تقویت شد.

بنیادی‌فر بیان کرد: هم چنین با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، امسال بیش از 140 میلیارد ریال برای توسعه خدمات آب و فاضلاب اندیمشک جذب و تعیین شده ‌که از این میزان اعتبار، 40 میلیارد ریال برای اجرای 8 کیلومتر فاضلاب در اندیمشک اختصاص و اجرای این طرح در کوی رسالت و ولایت انجام شده است.

وی افزود: بیش از این نیز 100 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های مرتبط با آب و فاضلاب مناطق شرقی اندیمشک تعیین و پیش بینی می‌شود به زودی و تا پایان امسال با جذب این اعتبارات، خدمات حوزه آب و فاضلاب شهرستان در این مناطق توسعه و نیازهای شهروندان به میزان قابل توجهی رفع شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک ادامه داد: هم چنین دفع آب‌های سطحی در حد فاصل میدان آزادگان یکی از نیازهای مهم شهری اندیمشک بود که با پیگیری‌های صورت گرفته و برای اولین بار از روش کیت‌های انشعاب در این منطقه استفاده و یکی از طرح‌های شاخص و به روز استان در اندیمشک به بهرهبرداری رسید.

وی گفت: این طرح یکی از مهم‌ترین طرح‌های حوزه آب و فاضلاب شهری در اندیمشک است که با اجرای آن، ضمن افزایش کارایی و تأمین رضایت شهروندان از روش‌های روز جهان برای مدیریت آب‌های سطحی استان خوزستان استفاده شد.

انتهای پیام/

R41468/P1361/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پیکر پاک حاجیه خانم روبخیر برزیده، مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس بر دستان مردم قدرشناس اندیمشک تشییع و در جوار فرزندانش در قطعه قدیم بهشت زهرای این شهرستان به خاک سپرده شد.

در این مراسم فرماندار اندیمشک، امام جمعه، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرائی، اصناف و بازاریان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان حضور داشتند.

شهید عبدالرحیم دزفولی متولد ۱۳۴۳، سال ۱۳۵۹ در کوت شیخ خرمشهر و شهید عبدالکریم دزفولی متولد ۱۳۴۵، سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • سیل بند کرخه شکست
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک مرمت شد
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد