Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: هفتگل سیستم دفع فاضلاب بهداشتی ندارد به همین خاطر فاضلاب دومین شهر نفتخیز خاورمیانه در کانال‌های روباز دفع می‌شود.

به گزارش تسنیم از اهواز، هفتگل سیستم دفع فاضلاب بهداشتی ندارد به همین خاطر فاضلاب دومین شهر نفتخیز خاورمیانه در کانال‌های روباز دفع می‌شود.

دفع غیر بهداشتی فاضلاب هفتگل علاوه بر بوی تعفنی که در نقاط مختلف این شهر ایجاد کرده است مشکلاتی را نیز برای ساکنان این منطقه نفتخیز به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط حجت‌الاسلام والمسلمین علی خلیلی‌ پیربلوط، امام جمعه هفتگل در اهواز اظهار داشت: علی‌رقم این که هفتگل منابع زیادی دارد ولی یکی از شهرهایی است که سیستم دفع فاضلاب بهداشتی ندارد.

وی بیان کرد: کانال‌های دفع آب‌های سطحی در سطح شهر وجود دارد که رو باز هستند و متاسفانه فاضلاب شهر نیز از طریق همین کانال‌ها جمع‌آوری می‌شود.

امام جمعه هفتگل با یادآوری این نکته که کانال‌های موجود در سطح شهر از قدیم وجود داشته‌اند و برای دفع فاضلاب ساخته نشده‌اند، تصریح کرد: سرریز شدن فاضلاب به این کانال‌ها کاری غیر بهداشتی است و مشکلات زیادی نیز برای شهروندان به وجود آورده است.

وی اجرای طرح سیستم دفع بهداشتی فاضلاب را یکی از مهترین اقدامات برای برطرف کردن مشکلات دومین شهر نفتخیز خاورمیانه بیان کرد و افزود: اجرای این طرح هزینه زیادی برای دولت ندارد زیرا هفتگل شهر کوچکی است و پراکندگی زیادی ندارد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،استاندار لرستان اظهار داشت:راه آهن خرم آباد از مطالبات جدی مردم لرستان است و مردم استان انتظار تسریع در ساخت آن را دارند.

پروژه راه‌آهن خرم آباد با ۳۳ کیلومتر تونل، طویل‌ترین تونل ریلی خاورمیانه است.

دیگر خبرها

  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • نفت در مدار رشد؟
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیل به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی تصادف کرد؛ وضعیت او وخیم است
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه