Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایستگاه فرهنگی با موضوع دفاع مقدس و ماه محرم در گمرک بیله سوار ویژه گردشگران جمهوری آذربایجان برپا شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و ایام محرم الحرام ایستگاه فرهنگی بامحتوای امر به معروف و نهی از منکر به مدت 10 روز در گمرک بیله سوار ویژه گردشگران جمهوری آذربایجان برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهاب ملکی افزود: زیارت عاشورا با ترجمه آذری برای ترویج فرهنگ عاشورا در بین مسلمانان جمهوری آذربایجان توزیع شد.وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتب مذهبی به ویژه با موضوع دفاع مقدس و ماه محرم از دیگر بخش های این نمایشگاه است، خاطر نشان کرد: ایجاد نمایشگاه و برپایی موکب در گمرک و آثار دفاع مقدس و واقعه عاشورا در بازارچه مرزی این شهراز اجرای برنامه‌های در جهت آشنایی مسافران با قیام حضرت أباعبدالله الحسین(ع) و یادآوری وقایع اتفاق افتاده در محرم 61 هجری قمری و افزایش سطح باورهای دینی و اعتقادی، ایستگاه سلامت و صلواتی روزانه 500نفر از مسافران داخلی و اتباع آذری، ویزیت رایگان از جمله برنامه های اجرا شده در این ایستگاه معنوی بود.این نمایشگاه به همت دفتر نمایندگی کانون های مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار با همکاری فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه بیله سوار، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه بهداشت و درمان، هیئت امنای بازارچه مرزی، موسسه فرهنگی هنری میعاد مغان و شهرداری بیله سوار برپا شده است./

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیرو‌های مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بروز‌ترین و مجهز‌ترین سامانه‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیرو‌های مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده ایم.   وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیرو‌های بی‌ادعا در نیرو‌های مسلح هستند.   فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در پایان دوران مقدس سربازی را شاداب‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و خاطر نشان کرد: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

دیگر خبرها

  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود