Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «خالد الجارالله» معاون وزير خارجه کويت با بيان اينکه تلاش هاي اين کشور در ميانجي گري براي حل بحران قطر و کشورهاي عربي شکست نخورده است، گفت: تلاشها در اين زمينه ادامه خواهد يافت.
به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از النشره، «خالد الجارالله» معاون وزير خارجه کويت تأکيد کرد که تلاش هاي اين کشور براي ميانجي گري ميان قطر و کشورهاي عربي شکست نخورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش، وي در اين خصوص تأکيد کرد: تلاش ها براي حل و فصل کردن اين بحران ادامه خواهد يافت.
اين مقام کويتي ادامه داد: ما هنوز نااميد نشده ايم و نسبت به حصول نتيجه اي که وحدت ميان کشورهاي حاشيه خليج فارس را تقويت کند، خوشبين هستيم.
الجارالله در ادامه افزود: ما به برادرانمان در شوراي همکاري خليج فارس براي عبور از اين بحران، اطمينان کامل داريم.
گفتني است، ائتلاف عربي به رهبر عربستان همچنان بر شروط براي حل بحران قطر اصرار مي ورزد. اين درحالي است که قطر، اين شروط را ناقض حاکميت ملي خود مي داند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان روز سه شنبه در بازدید از معدن سنگ گوهره نرگسه چگنی با قدردانی ازکارگران معادن استان گفت: سنگ گوهره یکی از سنگ‌های باارزش کشور است که از معادن لرستان تولید و استخراج می‌شود و در بازار سنگ کشور به فروش می‌رسد.
ابوطالب شفقت با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت خدمتگزار و دولت کار و تلاش است افزود: باید در راستای جهش تولید و افزایش کیفیت محصول وفرآوری سنگ وجلوگیری ازخام فروشی این سرمایه عظیم تلاش بیشتری کنیم.
شفقت با لزوم توجه به مشکلات کارگران در لرستان، یادآور شد: سنگ‌های معدنی باید توسط صنعتگران بومی در داخل این استان فرآوری شود و از خام‌فروشی سنگ‌های معدنی باید جلوگیری کنیم.
میزان ذخایر سنگ لرستان ۶۸.۵ میلیون تن و میزان استخراج سالیانه هم یک میلیون ۲۶۹ هزار تن است.

دیگر خبرها

  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد و تداوم صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا نیمه اردیبهشت
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است