Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی ووشو ایران گفت: برای کسب مدال طلای جهان تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم و نمی‌خواهم در راه کسب مدال طلا از همسرم عقب بمانم.

محسن محمد سیفی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: اردوهای سخت و فشرده ای را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته و برخی مواقع واقعا تحمل تمرینات غیرممکن بود، ولی چون هدف موفقیت در رقابتهای پراهمیتی چون قهرمانی جهان بود، همه نفرات با جدیت و خستگی ناپذیر این دوره های سخت را پشت سر گذاشته و در آستانه آغاز این رقابتها به جرات می توان گفت که همه نفرات تیم شرایط بسیار خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد رقبای خود در این دوره از مسابقات گفت: از ووشوکاران بلوک شرق و رقیب ترکیه ای باید به عنوان مهمترین حریفان خود نام ببرم. بخصوص رقیب ترکیه ای که دوره قبل به فینال راه پیدا کرده بود و در این دوره نیز یکبار دیگر باید او را شکست دهم.

این عضو تیم ملی ادامه داد: پنجمین حضور خود در مسابقات جهانی را تجربه می کنم. در چهار دوره قبلی به دیدار نهایی رسیده، سه طلا و یک نقره کسب کرده ام. در این دوره نیز فقط به کسب مدال طلا فکر می کنم و قول می دهم برای رسیدن به آن همه تلاش خود را بکار گیرم.

سیفی به اعضای تیم ملی هم اشاره کرد و گفت: سه عضو تیم ملی اولین حضور جهانی خود را تجربه می کنند اما این دلیل نمی شود که بی تجربه باشند. این جوانان طلای جوانان جهان و بزرگسالان آسیا را در کارنامه دارند و برای حضور در این رقابتها نیز خوب تمرین کرده اند و به جرات می توان گفت تیمی آماده و سرحال در مسابقات جهانی به میدان می رود و نتیجه ای تاریخی را رقم خواهیم زد.

وی در مورد کمک های مهسا جاور همسرش که در رشته قایقرانی فعالیت می کند، گفت: همسرم دو طلای آسیا کسب کرده و با او برای کسب مدال طلا «کَل انداختم» و باید تو این رقابت من پیروز شوم! البته اینها شیرینی های زندگی یک زوج ورزشکار آن هم در سطح حرفه ای و ملی است. واقعیت امر این است که وقتی از تمرینات، اردوهای طاقت فرسا و طولانی خسته شده و از دوری از خانواده دلتنگ می شدم، حمایت های «جاور» روحیه بخش و دلگرمی خاصی بود.

این عضو تیم ملی در پایان گفت: در شرایط فعلی فکر و ذهنم کسب طلای جهان در رقابتهای روسیه است و پس از تحقق این هدف و بعد از مدتی ریکاوری برای حضوری موفقیت در بازیهای آسیایی تمرینات خود را آماده می کنم. از مدتها قبل این دو هدف بزرگ را برای خود ترسیم کرده ام و می خواهم به این مهم دست پیدا کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین دوره رقابت های ووشو قهرمانی از جمعه هفته جاری به مدت ۵ روز و به میزبانی روسیه در شهر کازان آغاز می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد

ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را در پاسخ به ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: ما با یاری خدا آغاز اجرای مرحله چهارم عملیاتمان را در راستای انجام دستورات عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن و حمایت از مظلومیت ملت فلسطین اعلام می‌کنیم.

به نقل از المسیره، این بیانیه همزمان با تظاهرات میلیونی مردم صنعا با شعار «وفاداری حامیان یمنی به آزادگان غزه» صادر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • گل چهارم ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 4-1 وولورهمپتون)
  • کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد