Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئيس هيات دوچرخه سواري استان تهران ، مدرس اتحاديه بين المللي دوچرخه سواري از کشور هلند، رئيس کميته آموزش فدراسيون ، مسئول آموزش سازمان حمل و نقل شهرداري تهران ، معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه ومدير بوستان آموزشي ترافيک از امکانات و فضاي موجود در پارک آموزش ترافيک بازديد کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 16 ،مجيد سلماني معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه گفت: اين بازديد به منظور بررسي توانايي هاي اجرايي بوستان آموزشي ترافيک ، افزايش فرهنگ دوچرخه سواري در بين شهروندان خصوصا کودکان و توسعه ورزش دوچرخه سواري کودکان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين بازديد هري هنريکس مدرس اتحاديه بين الملي دوچرخه سواري، امکانات و فضاي موجود در پارک آموزش ترافيک منطقه را براي آموزش دوچرخه سواري خوب و مناسب ارزيابي کرد وگفت : پس از طي مراحل لازم اين پارک به صورت پايلوت براي آموزش دوچرخه سواري ويژه کودکان استفاده مي شود.
بوستان ترافيک منطقه 16 با حدود چهل هزار و هشتصد متر مربع بزرگترين بوستان ترافيک در شهر تهران است که داراي مسيرهاي پياده رو، سواره رو و دوچرخه سواري کودکان و بزرگسالان مي باشد وهمچنين زمين پينت بال و اسکيت نيز براي اين بوستان در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرانک پرتوآذر دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس دو جهانی اسپانیا شده، توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • همایش دوچرخه سواری در روستای محمدآباد رزن
  • برگزاری اردوی ملی پوشان دوچرخه سواری به میزبانی البرز