Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با تاکید بر اینکه ما دانشگاهیان موظف به صدور پیام آزادگی عاشورا هستیم، گفت: سوگواره اربعین دانشگاهیان باید سال‌های آینده پربارتر تداوم یابد.

به گزارش ایسنا، دکتر «حسین میرزایی» در مراسم اختتامیه نخستین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان کشور که در دانشگاه ایلام برگزار شد، اظهار کرد: این فتح باب برای سال‌های آینده باید پر بار تر شود و نباید فراموش کرد که دبیری دانشگاه ایلام برای اولین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان کشور در حقیقت لطف امام‌حسین (ع) به این استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دانشگاه جایی است که شور حسینی با شعور حسینی آمیخته می‌شود، افزود: خالص بودن این حرکت باعث ماندگاری آن می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به اینکه وقتی قیام کربلا را مرور می‌کنیم شعر محتشم، تابلو ظهر عاشورای فرشچیان و سایر آثار ماندگار هنری را نمی‌توان فراموش کرد، گفت: این آثار و اشعار در وجود ما نفوذ کرده‌اند و همیشه جلوی چشم ما هستند.

میرزایی با تاکید بر اینکه هر کسی بهانه‌ای برای نجات دارد، تصریح کرد: بهانه نجات ما نیز همین آثار خلق شده هستند، زندگی ما ممکن است بها نداشته باشد ولی بهانه دارد.

وی با بیان اینکه مسیر اربعین مسیر اتفاق نظر و وفاق ماست، یادآور شد: خلوص خاصی در این مسیر دیده می‌شود که امیدواریم با توکل بر خدا و توسل به اهل بیت (ع) در این مسیر که قرار است جمهوری اسلامی به عنوان الگوی بشری در عرصه جهانی باشد بتوانیم پیام جهانی امام حسین (ع) که پیام آزادگی است را منتقل کنیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به اینکه ما دانشگاهیان موظف به صدور پیام آزادگی عاشورا هستیم، اظهار کرد: تعامل برادرانه‌ی رئیس دانشگاه ایلام و مسئول نهاد رهبری در این دانشگاه عامل پیشبرد کارهاست که این الگو باید تسری داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی

وزیر علوم در خصوص خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا گفت: از همه دانشگاه‌های دنیا می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی در غزه، درندگی و کشتن غیرنظامیان زنان و کودکان از خود حساسیت نشان دهند.

به گزارش ایسنا، محمدعلی زلفی‌گل به منظور بازدید از چندین طرح عمرانی و حضور در میان جامعه دانشگاهی استان کهکیلویه و بویراحمد، با استقبال استاندار و مسئولان استانی وارد شهر یاسوج شد و در بدو ورود به این شهر در جمع مسئولان و خبرنگاران یاسوج گفت: وقتی جامعه دانشگاهی دنیا در مقابل جنایت‌های اسرائیل بایستند، حتما معادله عوض می‌شود و دنیا در مقابل این نسل‌کشی موضع‌گیری خواهد کرد و سازمان‌های بین‌المللی تصمیمات جدی‌تری خواهند گرفت.

وی تأکید کرد: از همه دانشگاه‌های کشور و دنیا می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی در غزه، درندگی و کشتن غیرنظامیان زنان و کودکان از خود حساسیت نشان دهند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم،کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، نشست با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج، شرکت در جلسه آمایش آموزش عالی استان با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و رؤسای دانشگاه‌های استان، نشست با اعضای هیئت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی استان کهکیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر علوم به یاسوج است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی