Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،‌ با گذشت هفته‌های ابتدایی لیگ‌های معتبر فوتبالی اروپا گلزنان برتر این مسابقات هم مشخص شده‌اند که ستاره جوان یوونتوس در کنار بازیکنانی مانند مسی موفق شد رکوردی خارق العاده ثبت کند.

پائولو دیبالا با آمار یک گل در هر 47 دقیقه و 10 گل در شش بازی بهترین مهاجم لیگ های اروپایی شناخته شده که بالاتر از مدعیان ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از دیبالا فالکائو، مسی، اوبامیانگ و ایموبیله برترین گلزنان لوشامپیونه، لالیگا، بوندس لیگا و سری آ هستند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجیل فروشی‌های معتبر و قدیمی شهر مشهد کدامند؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آجیل یکی از خوشمزه‌ترین تنقلاتی است که ما می‌توانیم در برنامه غذاییمان داشته باشیم. علاوه بر این، در خود آجیل هم مواد غذایی با ویتامین‌های زیادی وجود دارند. بنابراین، طبیعی است که از صرف نظر از قیمت آجیل دوست داشته باشیم آنرا در سبد غذایی خود بگنجانیم. یکی از شهرهایی که خاستگاه تولید انواع مغزها در ایران هستند شهر مشهد است و سال‌هاست که آجیل فروشی‌های بسیار خوبی در آن تأسیس شده است. ما در این مقاله می‌خواهیم برای شما چند تا از آجیل فروشی‌های معتبر، قدیمی و با سابقه در مشهد را معرفی کنیم. این مقاله با الگوبرداری از وبلاگ سایت رسمی آجیل و خشکبار آجیل چی مشهد نگارش شده است.

بهترین آجیل فروشی‌های شهر مشهد:

۱. آجیل و خشکبار آجیل چی تاسیس ۱۲۹۵

فروشگاه آجیل چی قدیمی‌ترین فروشگاه عرضه آجیل و خشکبار در فهرست معروف ترین آجیل فروشی‌های شهر مشهد است. فروشگاه آجیل چی در سال ۱۲۹۵ توسط حاج ماشالله آجیل چی تأسیس شد. استقبال مردم و افزایش فروش با هدف توسعه خدمات به زوار امام رضا (ع) به بالا خیابان و مجاورت خیابانملک منتقل شد. در تمام طول عمر حیات مؤسس فقید آجیل چی، تلاش کرد تا با انتقال تجارب خود به فرزندانش پایه‌ریز مسیری باشد که تا امروز بیش از یک قرن به طول انجامیده است. مجموعه آجیل چی همواره خود را خادم زوار امام رضا می‌داند و تلاش کرده است که با عرضه آجیل با کیفیت و قیمت مناسب در بسته‌بندی درخور نام ایران، پیشتاز در امر کیفیت و مردم‌داری باشد. شعب حضوری آجیل چی در بلوار وکیل آبا د، بلوار سجاد و طرقبه واقع شده و نیز می‌توانید برای خرید آنلاین به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید. در حال حاضر آدرس وب سایت رسمی آجیل و خشکبار آجیل چی مشهد ajilchinuts است که با جستجو در گوگل هم می‌توانید آنرا پیدا کنید.

۲. آجیل برادران حسینی

دومین فروشگاه در این فهرست فروشگاه آجیل برادران حسینی است. این فروشگاه برای اولین بار در سال ۱۳۴۲ در مشهد توسط مرحوم حاج حسین حسینی تأسیس شد. از آن زمان تاکنون فروشگاه آجیل برادران در زمینه فروش آجیل خشکبار فعالیت می‌کرده و هدفش همیشه ارائه محصولات خوشمزه و مرغوب و با کیفیت به مشتریان خود بوده است. شعبه مرکزی این فروشگاه در خیابان سنایی مشهد و میدان توحید است. با این حال، شما می‌توانید از وب سایت آجیل فروشی برادران حسینی هم خرید کنید که مجموعه کاملی از آجیل و خشکبار و محصولات دیگر مثل شکلات، تنقلات و ادویه‌جاتی مثل زعفران را هم ارائه می‌کند.

۳. آجیل سرای عدالت

یک فروشگاه قدیمی دیگر به غیر از آجیل سرای برادران حسینی آجیل سرای عدالت است که در سال ۱۳۳۹ فعالیت خودش را آغاز کرد. از آن زمان تاکنون این فروشگاه توانسته تبدیل به یکی از معروف‌ترین برندهای آجیل در خراسان و در ایران شود. آدرس این فروشگاه در مشهد در خیابان قرنی است. منتها در صورت تمایل، شما می‌توانید از وب سایت آجیل سرای عدالت هم برای خرید غیر حضوری آجیل اقدام کنید.

۴. فروشگاه آجیل سحرخیز

فروشگاه سحرخیز در سال ۱۳۱۱ توسط حاج سحرخیز تأسیس شد. بنابراین، این فروشگاه یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین فروشگاه‌های شهر مشهد است. از سال ۱۳۸۱ یک شرکت تولیدی زعفران را تأسیس و نیروی کارش را افزایش داد. برند سحرخیز یکی از بزرگترین برندهای ایرانی و از مفاخر صنعت تولید و بسته‌بندی زعفران باکیفیت ایرانی است که توانسته است با همت خود محصولات ایرانی را در عمق اروپا و کشورهای حوزه خلیج فارس در معرض نمایش قرار دهد. سحرخیز با تمرکز بر روی عرضه زعفران، انواع خشکبار و آجیل در کیفیت قابل توجه را در فروشگاه خود عرضه می‌کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6080897

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا
  • پائولو دیبالا و تقسیم شادی پس از گل خود به میلان با سردار آزمون / عکس
  • ۴۴؛ بایرلورکوزن رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی
  • دیبالا با گل در بغل سردار آزمون(عکس)
  • گل زیبای پائولو دیبالا به میلان (رم 2-0 میلان)
  • شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش
  • شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش در دولت سیزدهم
  • پاسخ به مسائل دینی با هوش مصنوعی ممکن نیست
  • عجیب اما واقعی؛ خط دفاعی، پاشنه آشیل تیم دیگو سیمئونه
  • آجیل فروشی‌های معتبر و قدیمی شهر مشهد کدامند؟