Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛ ‌ ولی الله سیف در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با قدردانی از اقدامات دبیرخانه این ستاد در دولت یازدهم، گفت: حمایت و پشتیبانی ستاد از بانک مرکزی باعث شد تا بانک مرکزی بتواند بدون واهمه از تهدیدها، با مؤسسات اعتباری غیرمجاز برخورد و آنها را ساماندهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس کل بانک مرکزی افزود: اگر امروز برنامه یکسان سازی نرخ سود بانکی در کشور با آرامش مناسبی پیش می رود بدین خاطر است که مؤسسات اعتباری غیرمجاز دیگر نمی توانند به صورت علنی فعالیت و اقدام کنند و اقدامات صورت گرفته، منجر به موفقیت برنامه یکسان سازی نرخ سود بانکی و ساماندهی مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز شده است.

سیف از کاهش چشمگیر معوقات بانکی خبر داد و افزود: از زمان تاسیس بانک مرکزی تا سال ۹۲ تعداد پرونده های تخلف شبکه بانکی که به هیأت انتظامی ارایه می شد انگشت شمار بود اما در چهار سال دولت یازدهم تعداد این پرونده ها به حدود ۳۰ پرونده رسید که از تعمیق نظارت بانک مرکزی در رسیدگی به تخلفات شبکه بانکی حکایت دارد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مجمع خیرین برنامه ها و خط مشی ستاد عتبات را ادامه می‌دهد و از ظرفیت آنان برای تقویت برنامه‌ها استفاده می کند.   سردار حکمتیان افزود: با برگزاری این مجمع در استان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا شاهد فعالیت مجمع خیران حرم ساز استان باشیم.   وی اضافه کرد: این مجمع در مسیر اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیرین برای تسریع در بازسازی این اماکن مقدس فعالیت خواهد کرد.   سردار حکمتیان گفت: در انتخابات مجمع خیرین حرم ساز استان از بین ۷۰ داوطلب برای حضور در هیات امنا و بازرسی با رای گیری، افرادی برای اعضای اصلی هیات امنا انتخاب می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • جایگزین اسکناس کیلویی
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • سفر فرزین به ریاض چه تاثیری بر بازار غیررسمی ارز داشت؟