Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ارائه آمارهای مختلف بر تعداد حقوق‌بگیران شهرداری تهران خواستار ارائه آمار دقیق این افراد توسط شهرداری و گزارش به شورای شهر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد علیخانی عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در تذکری پیش از دستور در نهمین جلسه این شورا به وجود تناقضاتی در اعلام حقوق‌بگیران شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: در خصوص تعداد کارکنان شهرداری اطلاعات ضدونقیضی به دست می‌آید و آمار متفاوتی در این خصوص داریم و از شهردار تهران خواستار آن هستیم که آخرین وضعیت در خصوص نحوه تحویل شهرداری و تعداد کارکنان آن گزارش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیخانی بر این نکته تاکید کرد که در دوره تحویل شهرداری توسط اصلاح‌طلبان به اصولگرایان در دوره آقای الویری تعداد کارکنان شهرداری 25 هزار نفر بود اما بعد از 12 سال و مدیریت معجزه‌‌ای و جهادی این تعداد کارکنان به 130 هزار فیش حقوقی رسیده است. این در حالی است که دیروز در اخبار این تعداد 65 هزار نفر اعلام شد و در برخی آمار دیگر نیز 60 هزار اعلام شده است.

وی با محاسبه متوسط حقوق برای هر نفر 4 میلیون تومان مدعی شد که رقم حقوق پرداختی در هر ماه با احتساب 135 هزار فیش حقوقی صادره 540 میلیارد تومان حقوق ماهانه پرداختی در شهرداری تهران می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران از شهردار تهران درخواست کرد که هرچه سریع‌تر آمار دریافت‌کنندگان حقوق در شهرداری تهران بررسی و به اطلاع شورای اسلامی شهر تهران رسانده شود.

انتهای پیام/

R1415/P1014142/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم مدیرعامل تامین‌اجتماعی برای بازنشستگان/ میزان دقیق افزایش حقوق مستمری‌بگیران اعلام شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران را اعلام کرد.

میرهاشم موسوی درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال جاری اظهار کرد: به موجب قانون مصوب، دستمزد حداقلی‌بگیران با افزایش ۳۵ درصدی و همچنین سایر سطوح درآمدی با افزایش ۲۲ درصد + ۶۹۰ هزار تومان همراه است که از فروردین ماه اعمال، اما از اردیبهشت‌ماه پرداخت خواهد شد.

وی درخصوص زمان پرداخت معوقات ناشی از افزایش حقوق نیز اعلام کرد که سعی می‌شود معوقات در خردادماه پرداخت شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص کف و سقف حقوق بازنشستگان با افزایش‌های صورت گرفته توضیح داد: کف حقوق یک فرد دارای همسر و یک فرزند تحت پوشش، ۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان است و سقف آن نیز ۷ برابر حداقل دستمزد است.

موسوی همچنین درباره میزان افزایش «حق عائله‌مندی و اولاد» نیز گفت: حق عائله‌مندی نیز با این افزایش جدید بیش از ۱۰۰ درصد در سال جاری رشد داشته و حق اولاد نیز با رشدی بالغ بر ۵۰ درصد همراه بوده است.

وی در پاسخ به اینکه نگرانی‌هایی در خصوص تحت تاثیر قرار گرفتن اجرای همسان‌سازی حقوق‌ها با افزایش ۳۵ درصدی حقوق‌ها در سال جاری عنوان می‌شود، گفت: همسان‌سازی به افزایش حقوق سالانه ارتباطی ندارد و از آنجایی که هنوز برنامه هفتم ابلاغ نشده است، بعد از ابلاغ، آنچه که به موجب قانون به ما تکلیف شود، با تامین منابع به قانون عمل می‌کنیم.

منبع: خبرآنلاین

tags # بازنشستگان سایر اخبار اگر این گنج پیدا شود همه مردم جهان تا زانو در طلا فرو می‌روند؛ ۹۹ درصد طلای زمین اینجاست! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد! داستان تکاملِ موجودی به نام «پدر»؛ حیوان‌ها پدر ندارند! (ویدئو) عجیب اما واقعی؛ صدای واقعی بیگ بنگ را بشنوید!

دیگر خبرها

  • خبر مهم مدیرعامل تامین‌اجتماعی برای بازنشستگان
  • خبر مهم مدیرعامل تامین‌اجتماعی برای بازنشستگان/ میزان دقیق افزایش حقوق مستمری‌بگیران اعلام شد
  • عدد نهایی حداقل «حقوق» بازنشستگان مشخص شد
  • شهرداری تهران: آماری از تعداد دقیق موش‌های شهر تهران وجود ندارد/ می‌توان زاد و ولد آنها را کنترل کرد
  • حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ چقدر افزایش یافت؟ کف و سقف جدید حقوق اعلام شد
  • جزییات افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد